וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "אני מפחד מארגנטינה"

מאמן נבחרת אנגליה הביע חשש מהאלביסלסטה, וממי לא בעצם: "ברזיל יציבה, ספרד מסוכנת, גרמניה חזקה והולנד טובה"

על היריבות בין נבחרות אנגליה וארגנטינה, שהיא הרבה מעבר לספורט, אין צורך בהרבה מילים. מאז מלחמת פוקלנד ב-1982 הדם הרע שזרם בין שתי הנבחרות הללו הוא רב, וכעת, מאמן נבחרת שלושת האריות פאביו קאפלו מצית, כשבועיים לפני המונדיאל, עוד את הגזרה, כשפתח מול האלביסלסטה סוג של מלחמה פסיכולוגית. "אני מפחד מארגנטינה", אמר קאפלו. "הם כנראה הנבחרת עם הכי הרבה שחקנים כישרוניים".

בכלל נשמע שמאמנה האיטלקי של אנגליה, שמכוונת גבוה מאוד בטורניר בדרום אפריקה, מתייחס לכל נבחרת ונבחרת כאיום וממש מהלך אימים, אולי בניסיון להפחית מהלחץ עליו ועל הנבחרת. קאפלו התייחס למועמדת בכירה נוספת לתואר, ברזיל, כשאמר: "היא הנבחרת הכי מאוחדת ויציבה, הסגנון שלהם שונה מאוד מהסגנון הברזילאי המוכר ומאוד דומה לאירופי".

לגבי אלופת אירופה, נבחרת ספרד, הוסיף המאמן: "היא משחקת כדורגל מצוין. הם משחקים ביחד זה זמן רב והם לא הפסידו הרבה מאוד זמן, היא סכנה אמיתית. באשר לשאר הנבחרות, אסור לשכוח שאיטליה הינה אלופת העולם המכהנת. כמו כן, אף אחד לא לוקח בחשבון את גרמניה, אבל הם שיחקו בהכי הרבה משחקי גמר וכמעט תמיד מסיימים בין ארבע הראשונות. נבחרת נוספת שחייבים לתת את הדגש עליה היא הולנד, לה יש שחקנים טובים מאוד. עם זאת, אמרתי גם שההפתעה תמיד יכולה להגיע מכיוון נבחרת אפריקאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully