וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "לא יודע אם אני נשאר. יש לי חוזה לעונה הבאה"

מעמדו של המאמן מעורער והוא עשוי לעזוב. המועמדים להחליפו: בלאט ודרוקר. שארפ: "בשביל זה הביאו את הפיינל פור"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

ערב נורא שכזה גם הפסימיסטים באוהדי מכבי תל אביב לא היו יכולים לצפות. אחרי עונה קשה, מלאת תלאות והדחה כואבת על ידי קבוצה אנדרדוגית ביורוליג, הגיעה הערב (חמישי) המכה האחרונה והכואבת ביותר עבור הצהובים: האליפות, הלחם והחמאה של מכבי תל אביב ב-50 השנים האחרונות, נפרדה ממנה, ועברה אל הפועל גלבוע/גליל. קבוצתו של עודד קטש הדהימה את גרשון ושחקניו, ששוב נתפסו בערב בינוני, ניצחה 77:90 וחגגה את האליפות השניה בתולדותיה, אחרי התואר בו זכו כשמאחורי הקווים היה פיני גרשון.

הפעם אותו גרשון איבד למכבי את האליפות, והותיר את שמעון מזרחי ושאר חברי ההנהלה בהלם מוחלט. עתה מתברר שמעמדו של גרשון מעורער במועדון, כשההנהלה אמורה להתנכס בימים הקרובים בכדי להחליט על זהותו של המאמן לעונה הבאה. גרשון מחזיק כיום בחוזה של למעלה מ-600 אלף דולרים נטו, ובמידה ויפוטר, המועמדים להחליפו הם דייויד בלאט, ואולי אף שרון דרוקר, שתפקד כעוזרו של גרשון העונה. אגב, דרוקר הוזכר גם כמועמד לאימון ולנסיה הספרדית, במקומו של אקס-מכבי תל אביב, נוון ספאחיה.

"גליל שיחקו חזק והגיע להם"

בסיום המשחק נרשמה תקרית מכוערת במיוחד, כששחקן מכבי תל אביב, אלן אנדרסון תקף את צוות השופטים וניסה להכות את ביטון. השופטים התלוננו בפני השוטרים, שהפרידו בין הצדדים, ולאחר מכן נלקח כרטיס השחקן של אנדרסון. לאחר המשחק הגיש ביטון תלונה במשטרה כנגד השחקן בגין תקיפה.

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון אמר במסיבת העיתונאים: "נכנסתי לרשימה לא מכובדת של מאמנים שאיבדו את האליפות במכבי. אני חושב שדברים התגלגלו במשך השנה בצורה מסוימת ושילמנו על זה היום. אנחנו לא הנושא המרכזי היום, צריך להחמיא לגליל שזכתה באליפות. מגיעות להם ברכות, הם עשו עבודה יפה". על המאמן שעמד מולו אמר גרשון: "לעודד קטש יש גם יכולת וגם מזל של אלופים ואני מקווה בשבילו שימשיך בדרך הזאת".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "גליל במשך העונה נתנו רבעים שלישיים יוצאים מן הכלל. היום בשמונה הפרש לטובתנו החטאנו מתחת לסל. ניסינו להוציא את כדיר מהמשחק וזה לא הצליח. נכנסו להם שתיים שלוש שלשות בסוף שעון, אבל אני חושב שלא מהלך כזה או אחר עשה את הניצחון שלהם". על האחריות שלו כמאמן אמר גרשון: "תמיד המאמן אחראי. יש לי חלק בכל מה שקרה פה העונה. היו לא מעט צליעות במשך העונה ושילמנו עליהן היום". על עתידו בקבוצה אמר המאמן: "אנחנו נשב בתחילת השבוע ונראה מה קורה. יש לי חוזה לשנה הבאה ואעשה הכל כדי שהקבוצה תיראה יותר טוב בשנה הבאה".

קפטן מכבי תל אביב, דרק שארפ נשמע הרוס בסיום המשחק. "אני רוצה לברך את גליל, וכבר עשיתי את זה במגרש", אמר שארפ. "הם שיחקו חזק וקשוח והגיע להם". כשנשאל האם הגיע לקבוצה לזכות באליפות, אמר הקפטן: "גליל עלתה לפיינל פור ובמשחק אחד הכל יכול להיות. היה כאן המון לחץ ודברים קורים, בשביל זה הביאו את הפיינל פור לליגה שלנו".

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי אמר בסיום: "ברכות לגליל, מגיע להם. הקבוצה שהייתה טובה יותר במחצית השנייה הגיע לה". מזרחי נשאל כיצד הוא מרגיש עם סיום כזה של העונה, ואמר: "זה טעם של החמצה, כשמגיעים אחרי עונה עם 20 ניצחונות וחצי גמר כל כך טוב, אבל במשחק אחד, כמו שכבר אמרנו, הכל יכול להיות". כשנשאל על זהות המאמן שלו בעונה הבאה, אמר היו"ר: "אני לא מעוניין להתייחס לעתידו של גרשון".

גם דייויד פדרמן נראה בהלם בסיום, אבל החמיא ליריבה: "גליל שיחקו טוב מאוד במחצית השנייה והגיע להם". פדרמן נשאל כיצד נגרם אובדן האליפות ואמר: "אני מרגיש שמה שתמיד אמרנו שיקרה קרה. במשחק אחד הכל אפשרי ופעם בשנתיים שלוש נפסיד את האליפות".

רענן כץ, מבעלי מכבי תל אביב לשעבר שהגיע לצפות במשחק, אמר בסיומו: "לא מתעסקים עם RK, אלוהים רואה הכל ומחזיר כשיש לו זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully