וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה עלתה ליתרון 0:1 בחצי הגמר

24 נקודות של חואן קרלוס נבארו הוליכו את ברצלונה ל-82:96 על מלאגה בפתיחת חצי הגמר. צסק"א בגמר הפלייאוף הרוסי

ברצלונה עשתה הערב (חמישי) עוד צעד אל העונה המשולמת, כשגברה על מלאגה 82:96 במשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף, ועלתה ליתרון 0:1. שחקניו של פאסקוול נראו רע במחצית הראשונה, לא הצליחו להיכנס לקצב הרגיל שלהם, ובמחצית הוליכו האורחים ממלאגה ב-4. אלא שאז הגיע רבע שלישי עצום של הקאטלנים, שטסו ל-21:35, פתחו פער דו ספרתי ולא הביטו לאחור משם. חואן קרלוס נבארו הוליך את קלעי ברצלונה עם 24 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים וקיבל סיוע מטרנס מוריס ופיט מיקל שקלעו 21 כל אחד. למלאגה: גארי ניל 19.

צסק"א מוסקבה הבטיחה את מקומה בגמר הפלייאוף הרוסי, כשניצחה הערב (חמישי) במשחק החוץ, 80:88 את דינמו מוסקבה והשלימה 0:3 בסדרה. קבוצת הצבא האדום ממתינה בגמר למנצחת בין חימקי מוסקבה לקאזאן, כאשר בסדרה הזו צימקה קאזאן ל-2:1 בזכות ניצחון ביתי 72:84.

כבר ברבע הראשון עלתה צסק"א ליתרון משמעותי של תשע נקודות, והצליחה להגדילו לפני הירידה להפסקה, עם יתרון 35:47 במחצית. דינמו עוד ניסתה לחזור למשחק וצימקה מעט את הפער, אבל הניסיון והעדיפות האיכותית עשו את ההבדל עבור צסק"א, אותה הוביל רמונאס שישקאוסקאס עם 28 נקודות. ויקטור חריאפה סייע לליטאי המצוין עם 17 משלו, כשבצד השני 21 של אלכס זוקננקו לא הספיקו לדינמו.

קאזאן, כאמור, נשארה בחיים בסדרה המקבילה לאחר שגברה על חימקי. האורחים ניצחו את שני המשחקים הראשונים, אבל הפעם לא יכלו לקבוצה שכבר ניצחה אותם שלוש פעמים העונה. חימקי הצליחה למחוק פיגור של 10 נקודות בתום הרבע השלישי, אבל קלעה רק 12 נקודות ברבע האחרון וירדה מנוצחת, כאשר בסיום 72:84 לקאזאן, אותה הובילו טרל לידיי ומרקו פופוביץ' עם 19 נקודות כל אחד. קית לנגפורד קלע 17 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully