וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 1:2 לדרום אפריקה על קולומביה

מארחת המונדיאל לא הרשימה, אבל כבשה פעמיים מהנקודה הלבנה וניצחה. 0:2 לדנמרק על סנגל, 2:2 בין הונדורס לבלארוס

שלושה ימים לאחר ה-0:0 עם בולגריה, נבחרת דרום אפריקה ערכה משחק אימון נוסף, הפעם מול נבחרתה של קולומביה בסוקר סיטי, וגם השיגה ניצחון 1:2 במשחק שהוכרע כולו מהנקודה הלבנה. המארחת שוב לא הרשימה במיוחד והתקשתה לייצר מצבים, אך לפחות צברה ביטחון לקראת הטורניר הגדול.

ארון מוקואנה חזר להרכב הבפאנה בפאנה וקיבל את סרט הקפטן, כשגם פיטר מסיללה נכלל בין ה-11 שהעלה קרלוס אלברטו פריירה, בעוד בני מקארתי הוותיק נשאר מחוץ לסגל.כבר בדקה ה-13 נשרק הפנדל הראשון במשחק בעקבות נגיעת יד ברחבת קולומביה, טקו מודיסה בעט ונעצר אצל דויד אוספינה, אבל השופט הורה לבעוט שוב בעקבות כניסה מוקדמת של שחקנים לרחבה, והפעם מודיסה הבקיע. שמונה דקות חלפו וכדור עונשין נשרק גם בצד השני, אחרי עבירה של השוער איטומלנג קונה. ג'ובאני מורנו השתיק את 75 אלף האוהדים עם בעיטה טובה לרשת.

לאחר ההפסקה שלח פריירה בין השאר את סטיבן פינאר למגרש, ודרום אפריקה החלה להיות מסוכנת יותר. בדקה ה-57 קטלגו מפלה מצא ברחבה את סיפיווה טשבלאלה שהוכשל. מפלה ניגש הפעם לבעוט, שלח את אוספינה לצד השני וקבע 1:2 לנבחרת שתארח את המונדיאל ותפגוש את מקסיקו במשחק הפתיחה של הטורניר ב-11 ביוני.

הונדורס חילצה 2:2 מול בלארוס

כשהיא בהכנות אחרונות לקראת המונדיאל השני בתולדותיה, סיימה הערב (חמישי) נבחרת הונדורס הצנועה את משחקה מול בלארוס ב-2:2. שחקניו של ריינאלדו רואדה הוליכו במשחק שנערך באוסטריה, אך בהמשך הסתבכו וחילצו תיקו עם שער שוויון של אדגר אלברז.

חוליו סזאר דה לאון העלה את הונדורס ליתרון עם שער בדקה ה-26, אבל ההרכב החסר של בלארוס ביצע מהפך, כשאנטון פוטסילה הבקיע פעמיים תוך ארבע דקות (56 ו-60). בדקה ה-71, כאמור, היה זה אלברז שדאג לאזן את התוצאה עבור הנבחרת שתשחק בבית ח' של הגביע העולמי, יחד עם ספרד, צ'ילה ושוויץ.

דנמרק עברה את מבחן סנגל

דנמרק פגשה את סנגל, עימה סיימה ב-1:1 בשלב הבתים במונדיאל 2002. ג'ון דאל תומאסון, שהבקיע את השער לזכות הדנים במשחק לפני שמונה שנים, הוביל את החבורה של מורטן אולסן ודאג גם לבשל את השער הראשון בניצחון 0:2.

הדנים היו עדיפים במחצית הראשונה ועלו ליתרון משער מקרוב של כריסטיאן פולסן, שקיבל מסירה מתומאסון הוותיק בדקה ה-27 אחרי כדור קרן. אולסן הרבה בחילופים במחצית השנייה, אבל זה לא מנע מאחד מהם, תומאס אנבולדסן, להבקיע את השני בבעיטה מרחוק בתוספת הזמן.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully