וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מאיוקה עובר ליאנג בויז

27.5.2010 / 18:25

השוויצרים הציעו 1.7 מיליון דולר עבור 75 אחוזים מכרטיס השחקן. גורם בקבוצה: "העסקה הגדולה שלנו בשנים האחרונות"

עסקת העברתו של הזמבי הצעיר עמנואל מאיוקה ממכבי תל אביב לקבוצת יאנג בויז משווויץ, נמצאת על סף סגירה סופית. לוואלה! ספורט נודע הערב (חמישי) כי השוויצרים העלו בצורה משמעותית את הצעתם הכספית ונראה כי הם ישלמו 1.7 מיליון דולר עבור 75 אחוזים מכרטיסו של החלוץ המוכשר.

ביממה האחרונה התנהלו שיחות מרתוניות בין ראשי מכבי לראשי יאנג בויז, שהתעקשו מאוד על רכישתו של מאיוקה. לאחר שבשלבים מסוימים נראה היה שהבעלים מיטש גולדהאר לא ישחרר את השחקן, העובדה שהשוויצרים שידרגו את הצעתם שכנעה את ראשי הקבוצה להשלים את המהלך. מאיוקה צפוי לחתום על חוזה לשלוש עונות ביאנג בויז, ולהשתכר כ-260 אלף יורו לעונה - שדרוג משמעותי לעומת 90 אלף הדולרים אותם היה אמור להרוויח במדי הצהובים.

"מדובר בעסקה הכי גדולה שנעשתה במכבי תל אביב בשנים האחרונות", אמר לוואלה! ספורט בכיר בקבוצה. "אם לוקחים בחשבון שמאיוקה נקנה ב-50 אלף דולרים, אז ברור שזו עסקה טובה מבחינה פיננסית וכמובן שלא יכולנו לעמוד בדרכו".

מכירתו של השחקן מפנה מקום לזר בחלק הקדמי, כאשר במכבי נערכים לאפשרות שעסקת ברק יצחקי, אשר סיכם את תנאיו בקבוצה אך לא קידם את המעבר עקב התעקשותה של בית"ר ירושלים על גובה הרכישה, עלולה להיחתם בכישלון וכך יופנו המאמצים לשחקן זר. יחד עם זאת במכבי עדיין מצפים שעסקת יצחקי תיסגר בסופו של דבר וגם הוא יגיע בקרוב לקרית שלום.

בתוך כך נפתח אמש המשא ומתן הכספי עם עו"ד דן חי, נציגו של יוסי מזרחי, כאשר נכון לעכשיו קיימים פערים כספיים בין הצדדים. במכבי מעריכים כי המשא ומתן יסתיים בהצלחה ומזרחי יעמוד על הקווים בעונה הבאה כמאמן לצד אבי נמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully