וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקיה: "סיימנו בטעם מתוק"

27.5.2010 / 20:05

בהפועל ירושלים התנחמו במקום השלישי אחרי הניצחון על נתניה. גודס: "השחקנים עשו סוויץ'". אלפסי: "זו היתה עונה של הישגים"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל ירושלים הבטיחה הערב (חמישי) את הכרטיס למוקדמות היורוקאפ אחרי ניצחון 82:95 על ברק נתניה במשחק על המקום השלישי. הקבוצה של גיא גודס שמה מאחוריה את ההפסד המאכזב לגלבוע/גליל בחצי הגמר שלשום, וניצלה את חולשתם של הנתנייתים המותשים, שהמשיכו בתצוגת הנפל שלהם מהתבוסה למכבי תל אביב בחצי הגמר השני. ירושלים קיבלה 24 נקודות מיובל נעימי, שהנהיג בריחה מוחצת ברבע השלישי שהכריעה את המשחק, בעוד שדנילו פינוק היה בודד במערכה עם 29 נקודות למפסידים.

גודס: "זה רגע קשה"

גיא גודס אמר במסיבת העיתונאים אחרי הניצחון: "השחקנים עשו את הסוויץ', זו לא הפעם הראשונה שאנחנו באים אחרי הפסד ומצליחים להביא את מה שאנחנו יודעים להביא. היום היינו טובים בפרמטרים שלא היינו טובים מול הגליל". לגבי עתידו האישי אמר גודס: "זה היה המשחק האחרון שלי בהפועל ירושלים, עכשיו כל אחד ימצא את דרכו. אני יודע כבר מספטמבר שאני לא ממשיך. גם אני וגם הפועל ירושלים צריכים דרך חדשה. זה רגע קשה, כי נפרדתי מהרבה חברים בשנתיים האחרונות".

אורי קוקיה הוסיף: "לגבי הערב, ברור שבאנו מאוד מאוכזבים אחרי ההפסד בחצי הגמר לגליל, אבל גיא דיבר איתנו אחרי המשחק, על זה שאנחנו רוצים את הכרטיס לאירופה, על זה שעשינו עונה ארוכה ביחד. רצינו לסיים ברגל ימין ועם טעם טוב לקיץ. באנו מאוד נחושים, שמרנו ולחצנו ופרגנו. אחרי האכזבה של יום שלישי סיימנו בטעם מתוק".

מנגד אמר אריק אלפסי: "אפשר לקחת את זה לצד החיובי, זו חוויה. משכנו את הסגל הקצר שלנו לאורך כל העונה והצלחנו להגיע לפה. בשביל להיות פה ולנצח ולהראות יכולת יותר טובה, וצריך ניסיון במעמדים האלה. אני לוקח את העונה הזאת כעונה מדהימה, הקבוצה הייתה מחוברת בצורה בלתי רגילה. יחסית למועדון קטן כמו שלנו זו היתה עונה של הישגים. הציפיות היו להשאר בליגה, להגיע גם לחצי גמר גביע המדינה וגם לחצי גמר הפיינל פור זה הישג מדהים. עכשיו אנחנו רוצים לשחק באירופה ולהגדיל את התקציב. בנתניה רוצים את ההמשכיות, להבליח ולהגיע לפיינל פור זו לא המטרה".

פינוק, שסגר עונה אישית נהדרת עם עוד הפסד, אמר: "זו הייתה חוויה נהדרת, מאוד מרגש. אני מקווה לחזור לעוד כמה חוויות כאלה. לא הרגשתי לחץ על עצמי לפני מכבי, ולא על הקבוצה. אני חלק מהקבוצה, אני לא מייקל ג'ורדן או קובי בריאנט או מישהו כזה. אני עוד אחד בחולצה צהובה. אין לי מושג אם אני אמשיך, סיימנו עונה נפלאה, אני אהנה עוד שבועיים ואז אחשוב על העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully