וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד על השחקנים החופשיים: "נשב יחד ונקבל החלטות"

כוכבה של מיאמי טוען שהכוכבים שיתפנו בקיץ מתואמים: "זה לא מצב של מה 'אני' רוצה. נדבר ונסתכל על מה כל אחד עושה"

עם כל הכבוד לסדרות חצאי הגמר שהתעוררו לפתע לחיים, וסדרת הגמר שהולכת ומתקרבת, לכל חובב NBA ברור שהקיץ שעומד להגיע עשוי להיות גדול יותר מהעונה שהיתה לפניו. ככה זה כשלברון ג'יימס, דווין וויד, כריס בוש, אמארה סטאדומייר ואחרים הופכים לשחקנים חופשיים באותו זמן, והופכים את שוק ההעברות למסעיר ביותר שנרשם בהיסטוריה. אך מה הסיכוי שהשחקנים המדוברים מתואמים זה עם זה לגבי ההעברות? תתפלאו.

"המצב הזה בו כל השחקנים הללו יהפכו לשחקנים חופשיים היה ידוע כבר שלוש שנים", אמר כוכבה של ההיט שמסיים חוזה. "דיברנו אחד עם השני על זה בעבר, בזמנים שונים, אבל אתה לא יודע מה כולם חושבים או לאן הם הולכים. אני חושב שכולנו נשב יחד לפני שאחד מאיתנו יקבל החלטה. כולנו דיברנו דיברנו אחד עם השני והקשבנו לכל הטיעונים. הרבה מההחלטות שיתקבלו יתבססו על מה חלק מהשחקנים מוכנים לעשות ומה חלק מהשחקנים רוצים לעשות, ככה שזה לא מצב של מה 'אני' רוצה לעשות, אנחנו צריכים להסתכל על מה כל אחד עושה".

וויד, שהוזכר כמועמד לעבור לשיקגו, עיר הולדתו והקבוצה אותה אהד כילד, אבל עושה רושם שישנו מכשול שעלול למנוע ממנו להגיע אל עיר הרוחות. "אני חושב שהשאלה הגדולה ביותר שאפשר לחשוב עליה היא הנאמנות של המועדון", אמר וויד. "למיאמי יש ארגון מאוד נאנמן, ואני רואה מה הם עושים עם שחקנים שלהם כשאלו סיימו עם הכדורסל. אני לא בטוח לגבי אותו דברם כשזה מגיע אל הבולס. אני רואה שמייקל ג'ורדן לא שם, סקוטי פיפן לא שם, הם לא מעורבים במועדון. דברים כאלה חשובים עבורי, כי אני שחקן מאוד נאמן".

* קנדריק פרקינס, שהורחק במשחק החמישי בגמר המזרח בו הפסידה בוסטון לאורלנדו, לא יושעה מהמשחק השישי. בהודעה שפרסמה הנהלת הליגה נכתב שהעבירה הטכנית השנייה כנגד סנטר הסלטיקס, שהייתה השביעית שלו העונה, נתון שגורר הרחקה אוטומטית למשחק אחד, בוטלה אחרי בחינה מחודשת של התקרית, והוא יעמוד לרשותו של דוק ריברס עם חזרתה של הסדרה לבוסטון בלילה שבין שישי לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully