וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים סיימה שלישית אחרי 82:95 על נתניה

האדומים התנחמו במקום השלישי אחרי ניצחון 82:95 על הקבוצה של אריק אלפסי, והבטיחה את הכרטיס למוקדמות היורוקאפ

הפועל ירושלים גברה הערב (חמישי) על ברק נתניה 82:95 במשחק על המקום השלישי, שהבטיח לה את הכרטיס למוקדמות היורוקאפ בעונה הבאה. המשחק בין שתי המאוכזבות של ערב חצאי גמר הפיינל פור שלשום היה כמיטב המסורת נטול אנרגיות ונטול קהל, כשבסיום הייתה זו ירושלים שנעזרה ברבע שלישי מוצלח כדי לייצר בריחה שנתנה לה את הניצחון, שרק החריף את תחושת ההחמצה של הירושלמים, ששוב הפגינו את חוסר היציבות המשווע שלהם, שלצערם הוביל לניצחון ברגע הלא נכון.

יובל נעימי שחקן הפועל ירושלים (באמצע) מול ברק נתניה. עודד קרני, מנהלת ליגת העל בכדורסל
רק החריפו את תחושת ההחמצה. נעימי/מנהלת ליגת העל בכדורסל, עודד קרני

נתניה ניצחה העונה את קבוצתו של גיא גודס שלוש פעמים, אבל הערב הסיפור היה שונה. קבוצתו של אריק אלפסי המשיכה ביכולתה החלשה מהתבוסה למכבי תל אביב, ולא הזכירה את החבורה המרעננת שהפתיעה את כל ליגת העל העונה. דנילו פינוק היה היחיד שתפקד את הצהובים, שיקוו לשכוח את השבוע האחרון.

הירושלמים חששו לפני המשחק מאיבוד המקום ביורוקאפ, אבל ידעו לרשום ניצחון אחרון בעונה חסרת היציבות שלהם. יובל נעימי וליאו ליונס היו הבולטים אצל גיא גודס במחצית הראשונה ההפכפכה, שנפתחה עם יתרון ירושלמי, נמשכה עם קאמבק של נתניה שברחה ל-21:28, אבל הסתיימה עם יתרון 42:47 של האדומים. לפתיחת הרבע השלישי עלתה רק ירושלים, עם מטח שלשות שהוכיח שהקבוצה שנעלמה מהפרקט מול גלבוע/גליל רק לפני יומיים מסוגלת לקלוע כשאין עליה לחץ. צליפות רצופות של טרה סימונס ודיז'ון תומפסון הקפיצו את היתרון ל-47:68, והכריעו את המשחק הרבה לפני הרבע האחרון.

מהלך המשחק

ירושלים הייתה אגרסיבית יותר בפתיחה, והלכה בעקביות פנימה לאורי קוקיה וליאו ליונס, שחגגו בצבע בלי הפרעה והריצו את ירושלים ליתרון מוקדם של 7:14 אחרי חמש דקות של משחק. מנגד נתניה נראתה שרויה בהלם שהכה בה בתבוסה למכבי תל אביב שלשום, אבל אז התעורר דנילו פינוק, עם שתי שלשות שהכניסו אותו לעניינים, והוביל ריצת 2:14 של נתניה, שסגרה את הרבע הראשון ביתרון 17:23.

בפתיחת הרבע הרביעי הצטרף ליאור חכמון לפינוק בתחום צבירת הנקודות ונתניה ברחה ליתרון שיא של 21:28, לפני שטרה סימונס חימם את הידית והחזיר את ירושלים ל-31:31. אלפסי ניסה לעצור את המפולת עם פסק זמן, אבל קבוצתו המשיכה להתפרק, ואחרי שאפילו שרון ששון, שיובש לחלוטין בחצי הגמר, קבר שלשה, השתלטו הירושלמים על המשחק ורצו ל-33:40. פינוק, עם 20 נקודות לפני ההפסקה, עוד צימק ל-42:45, לפני שתרגיל קבוצתי יפה בשניית הסיום של הרבע שהסתיים בסל של תומפסון קבע 42:47 לירושלים במחצית.

ירושלים המשיכה בתנופה ברבע השלישי, ניצלה את הרפיסות ההגנתית של שחקניו של אריק אלפסי וקברה את שלוש הניסיונות הראשונים שלה מחוץ לקשת שקבעו 47:61 שלוש דקות אחרי פתיחת המחצית. נעימי, סימונס ותומפסון החלו לצלוף מכל פינה במגרש, והפער צמח ל-47:68, שהפך את המשך המשחק לגארבג' טיים, והרבע הגיע לסיומו על מי מנוחות בתוצאה 56:75. ברבע האחרון עזרו קילינגסוורת' וטוני וושהאם לנתניה למזער נזקים אך לא הצליחו לאיים ממשית על היתרון של האדומים, וירושלים ניצחה בסיום 82:95.

קלעו לירושלים: יובל נעימי 24 (8 אסיסטים), שרון ששון ודיז'ון תומפסון (8 ריבאונדים) 15 כל אחד, טרה סימונס 12, ליאו ליונס 11, ברנדון האנטר ופו ג'טר 7 כל אחד, אורי קוקיה 4, יוגב אוחיון שיחק ולא קלע.

קלעו לנתניה: דנילו פינוק 29, מרקו קילינגסוורת' 18, טוני וושהאם 17 (9 ריבאונדים, 5 אסיסטים), ליאור חכמון 6, טוני יאנגר ושמוליק ברנר 4 כל אחד, שון ויינשטיין 3, רוברט רות'בארט 1.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully