וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו כבר לא קפטן יובנטוס

המאמן החדש דל נרי החליט להעביר את סרט הקפטן למרקיזיו הצעיר: "אני חושב על העתיד". די קרלו מונה למאמן סמפדוריה

לואיג'י דל נרי, מאמנה הטרי של יובנטוס, לא מבזבז זמן בניסיון לבצע מהפך של ממש בגברת הזקנה. הפעולה הראשונה והמפתיעה של המאמן בן ה-59 הייתה העברת סרט הקפטן מידו של אלסנדרו דל פיירו, הסמל הבלתי מעורער של המועדון, אל קלאודיו מרקיזיו הצעיר, דור העתיד של יובנטוס.

בראיון ל'גאזטה דלו ספורט', הסביר דל נרי את הרעיון שעומד מאחורי ההחלטה. "דל פיירו הוא קפטן כריזמטי, אבל בשביל העתיד של המועדון חשבתי על מרקיזיו", אמר האיש שהוביל את סמפדוריה לעונה גדולה ולמקום הרביעי שהוליך למוקדמות ליגת האלופות. "למרקיזיו יש תפקיד חשוב, הוא קשר מרכזי ולא שחקן שנמצא בצד. הוא צעיר, יש לו את הטמפרמנט הדרוש, אני אוהב אותו".

למרות זאת, לדל נרי אין כל כוונה לוותר על דל פיירו או על השוער ג'אנלואיג'י בופון, בניגוד לפאביו קנבארו ששוחרר. "אלו שני ווינרים שאני יכול לסמוך עליהם", הבהיר המאמן החדש. "דל פיירו ובופון מייצגים ניסיון, אופי וקלאסה. אי אפשר לפסול אותם בגלל עונה אחת לא טובה".

לגבי הרכש המתוכנן, אותו הוא רוצה להתאים לשיטת ה-4-4-2 שלו, אמר דל נרי: "הדבר הראשון שאני צריך זה שחקני כנף, מסוגים שונים. עליהם אני בונה את השיטה הבסיסית שלנו. אף פעם לא תראו אותי משחק עם שלושה שחקנים מאחור, אבל יכולים להיות שינויים קלים".

בינתיים, סמפדוריה מצאה מחליף לדל נרי, כאשר מינתה לתפקיד המאמן את דומניקו די קרלו. המאמן בן ה-46 שהשאיר את קייבו בליגה, חתם על חוזה לשנתיים וינסה להצעיד את סמפדוריה לליגת האלופות ולשחזור העונה המוצלחת בליגה. המטרה הראשונה שלו תהיה להשאיר את אנטוניו קסאנו ולצרף מיובנטוס את דויד טרזגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully