וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאן: "לא בטוח שפיליפ לאהם יכול להיות קפטן גרמניה"

שוער העבר האגדי של גרמניה אוליבר קאן לא אוהב את הבחירה בפיליפ לאהם לתפקיד המחייב: "לא יודע אם הוא בוגר מספיק"

נבחרת גרמניה נהנתה היום (חמישי) מיום אימונים קליל לקראת המונדיאל, כשאמש מחצה קבוצת חובבים מקומית 0:24. חלוצי באיירן מינכן מירוסלב קלוסה ומריו גומז כבשו חמישייה כל אחד, כשחניכיו של יואכים לב לא הראו רחמים מול יריביהם. קקאו וסטפן קיסלינג כבשו צמד כל אחד.

קקאו, חלוץ שטוטגארט, שמתכונן לטורניר הגדול הראשון שלו, מספר שההתרגשות מתגברת בכל יום. "אני נהנה מהאווירה", מספר קקאו, "המתח עולה ככל שאנחנו מתקרבים למועד, ואנחנו כבר מצפים לזה בקוצר רוח".

בינתיים המאמן יואכים לב צפוי להכריז כי פיליפ לאהם יהיה הקפטן החדש, אבל הקפטן לשעבר, השוער אוליבר קאן, סבור כי זו לא בחירה נכונה. "זו אחריות גדולה לשמש כקפטן של נבחרת לאומית, והשחקן שלובש את הסרט על זרועו חייב להיות זה שמנהיג את הדרך", טוען קאן, "לאהם עדיין חייב להוכיח את עצמו ואת המנהיגות שלו לאורך הטורניר. הגביע העולמי הוא ארוך ומתיש, ויש בו לא מעט שלבים קשים ומאתגרים. בתור קפטן, אתה חייב להיות אמיץ וחיובי. פיליפ הוא שחקן נהדר, אבל אני לא יודע אם הוא בוגר מספיק בשביל זה".

* דייגו קונטנטו, המגן הצעיר של באיירן מינכן, חתם על הארכת חוזה בבאיירן מינכן, ויישאר אצלה לפחות עד 2013. במהלך העונה שעברה קונטנטו, תוצר מחלקת הנוער של הבווארים, ערך תשע הופעות בליגה, שתיים בגביע ושלוש בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully