וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "פרז טעה עם שחרור סניידר ורובן"

הצ'יליאני של ריאל פתח פה והפיל את האחריות על הנשיא: "לא דיברתי איתו מאז אוגוסט". מוריניו מנסה למשוך את מייקון

מי שחשב שברגע שז'וזה מוריניו ימונה רשמית למאמן ריאל מדריד, מייקון יגיע מיד אחריו, טעה. המגן הברזילאי של אינטר לא ממהר להכריז כי הוא הולך אחרי המאמן הפורטוגלי ומבהיר כי הוא יקבל החלטה רק לאחר הגביע העולמי.

ביום רביעי סיפר סוכנו של מייקון, אנטוניו קליינדו, שריאל הציעה עבור השחקן סכום של 30 מיליון יורו. גם מוריניו כבר הבהיר שהוא ישמח לראות את מייקון מצטרף לריאל, במיוחד בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח העונה באלופת אירופה.

"אני לא יכול להכחיש זאת ולהגיד שאני לא רוצה אותו", אמר המאמן הפורטוגלי בראיון ל'אס'. "אני גם מרגיש שסרחיו ראמוס יכול להיות אחד מהבלמים הטובים ביותר בעולם. אני חושב שזה הזמן של מייקון לנסות חוויה חדשה". מייקון עצמו סירב להתייחס לעתידו, ואמר: "אחרי האליפות באיטליה, הגביע וליגת האלופות, אני רוצה לזכות בתואר רביעי - גביע העולם עם ברזיל. אני אחשוב על עתידי רק לאחר מכן".

פלגריני: "עם רובן וסניידר אולי היינו מנצחים 19 משחקים בברנבאו"

ובינתיים יממה אחרי פיטוריו, מנואל פלגריני מרשה לעצמו להגיד את כל הדברים שהיו על ליבו במשך הקדנציה הזו בריאל מדריד. בראיון שנערך עימו ב'אס' הוא פתח את הפה ובעיקר דיבר על היחסים הרעועים עם פלורנטינו פרז.

"אף פעם לא אמרו לי מי צריך לשחק, כשהחלטתי מי ישחק לפי ההרגשה של מי ראוי ולא תחת לחץ של ההנהלה", אמר פלגריני. "פרז היה זה שהביא אותי למדריד. לא יכולתי לעשות מה שהוא רצה, וזה היה קשה מאוד להישאר בקשר. זו הייתה עונה קשה. לא דיברתי איתו מאז חודש אוגוסט. הייתי רוצה להכיר אותו יותר כנשיא ושהוא יכיר אותי כמאמן. אני לא מכיר אותו לא כאדם ולא כנשיא. אני עוזב תפקיד בכיר, אבל לנשיא יש כל זכות בעולם לשנות את כיוון האימון של המועדון".

פלגריני המשיך לדבר על הנשיא שהעסיק אותו, והוסיף: "אין לי משהו טוב או רע להגיד עליו. כשאני רואה את הנשיא, אני לוחץ לו את היד ואומר לו שאני גאה לאמן את ריאל מדריד". למאמן הצ'יליאני גם חשוב להבהיר שלא הוא היה זה שעמד מאחורי המכירה של ווסלי סניידר ואריאן רובן. "רציתי שסניידר ורובן יישארו, אבל אף פעם לא ניהלתי על כך שיחה בריאל מדריד לגבי ההעדפה שלי, אם זה כריסטיאנו או קאקה, סניידר ורובן".

פלגריני הוסיף: "פרז החליט למכור אותם, ולדעתי זו הייתה טעות. לא היה לי אף פעם עימות עם הנשיא. קולו של המאמן צריך להישמע יותר לגבי הצרכים של הקבוצה. בנקודה הזו הרגשתי קטן". לסיום קינח המאמן עם משפט עוקצני במיוחד, כשאמר: "מי יודע, אם הקבוצה הייתה משחקת עם שחקני כנף, אולי היינו מנצחים 19 משחקים בברנבאו וכובשים 120 שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully