וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל: גם בספורט5 HD

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור של "רשת" לפורמט ה-HD, ויעביר תשעה משחקים, בהם ברזיל-חוף השנהב וארגנטינה-יוון

ערוץ הספורט רכש את הזכויות לשידור של תשעה משחקים בספורט5 HD במקביל לשידורם בזכיינית ערוץ 2 "רשת", בחבילה הכוללת מפגשים משלב הבתים ומשלב שמינית הגמר. בין המשחקים שישודרו משלב הבתים: ברזיל – חוף השנהב, איטליה – פרגוואי, ארגנטינה – יוון. בנוסף, ישודרו תכניות אולפן חדשות שילוו את המונדיאל.

ערוץ ספורט5 HD ישדר חמישה משחקים משלב הבתים, ועוד ארבעה משחקים משלב שמינית הגמר של הטורניר. המשחק הראשון יפגיש ב-13 ביוני את נבחרות גרמניה ואוסטרליה. למחרת ישודר משחקה הראשון של אלופת העולם איטליה, שתתמודד מול פרגוואי. משחקים נוספים משלב הבתים שישודרו בספורט 5 HD הם ברזיל – חוף השנהב ב-20 ביוני, ספרד – הונדורס ב-21 ויוון – ארגנטינה ב-22 ביוני.

כל החבילה מצטרפת לחגיגת טרום המונדיאל הנחגגת בערוץ למעלה מחודש. LIVE5+ משדר תשעה משחקי הכנה למונדיאל, בהם לוקחים חלק נבחרות איטליה, אנגליה צרפת ודרום אפריקה. בנוסף, בספורט5 משודרים משחקיה של נבחרת ישראל מול נבחרות אורוגוואי וצ'ילה המשתתפות במונדיאל. ערוץ LIVE5+ משדר מדי לילה בחצות את הסדרה "הטוענות לכתר", הסוקרת את דרכן של 32 הנבחרות שהעפילו למונדיאל. בערוץ GOLD5+ משודרים כל משחקי המונדיאל הגדולים, לרבות משחקיה של נבחרת ישראל במקסיקו 70. הערוץ ישדר את 64 המשחקים בשידור חי בערוצים הסלולאריים בחברות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully