וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי: "אני עדיין רואה בזה טיפוס על הר גבוה"

מאמן אורלנדו לא חגג לאחר שצימק ל-3:2 מול בוסטון. הווארד: "אם נאמין אחד בשני, הכל אפשרי". ריברס ביקר את השיפוט

הפלייאוף הנוכחי קצת מאכזב מבחינת כמות הדרמות, המהפכים והריגושים. פיניקס הדיחה את סן אנטוניו בסוויפ, והפתיעה. בוסטון מחקה את קליבלנד, והרשימה. יש על מה לדבר, אין ספק, אבל לא הרבה. לפנות בוקר (חמישי) אירחה אורלנדו את בוסטון למשחק החמישי ביניהן בסדרת גמר המזרח, ניצחה 93:112, צימקה מפיגור 3:0 ל-3:2 ושתי הקבוצות הולכות למלחמה גדולה בבוסטון גארדן. חובבי הליגה הטובה בעולם יכולים לדבר על הסדרה הזו מעכשיו ועד שבת לפנות בוקר.

סנטר אורלנדו מג'יק דוויט הווארד (שמאל) חוסם את רייג'ון רונדו (ימין). רויטרס
יש על מה לדבר. דוויט הווארד מציב שלט "אין כניסה" לרייגון רונדו/רויטרס

ואן גנדי: "אנחנו משתפרים"

אורלנדו יודעת שאף קבוצה לא חזרה מעולם מפיגור 3:0 בסדרה של הטוב משבעה משחקים, אבל היא יודעת שביכולתה לעשות את זה. המומנטום בסדרה השתנה. שני הניצחונות הרצופים של המג'יק הושגו תוך הפגנת אמונה ונחישות, הקרבה וקבוצתיות, ובוסטון מרגישה לקראת משחק מספר שש תחושת עכשיו-או-לעולם-לא, כי אם הסלטיקס מפסידים גם את המשחק הבא, קשה לראות אותם יוצאים מהאמוויי ארינה עם ניצחון במשחק מספר 7, ועולים לגמר. מצד שני, אורלנדו עדיין מרגישה את הקיר בגבה.

"אני לא יודע אם אפשר לומר שאתה במומנטום כשאתה מפגר 3:2 והולך למשחק חוץ", אמר מאמן אורלנדו סטן ואן גנדי, "אני עדיין רואה בזה טיפוס על הר גבוה, אבל אנחנו משתפרים". ועוד איך. ג'אמיר נלסון כיכב עם 24 נקודות, דוויט הווארד תרם 21 ו-10 ריבאונדים, רשארד לואיס קלע 14 ב6- מ-11, והמג'יק, שקלעו 13 מ-25 מחוץ לקשת, הציגו גם הגנה נהדרת כשהורידו את בוסטון ל-43.1 אחוז מהשדה ושלטו 26:43 בריבאונד.

הקו הקדמי של בוסטון, זה שתסכל את דוויט הווארד בשלושת המשחקים הראשונים, הידלדל ככל שהמשחק נמשך. קנדריק פרקינס ספג שתי טכניות והורחק, ואמור להיות מושעה מהמשחק הבא; ראשיד וואלאס, שהיה נהדר עם 21 נקודות מהספסל, חש כאבים בגבו וטופל; גלן דייויס ספג מרפק בפניו ברבע השלישי, כשנאבק על כדור חוזר עם דוויט הווארד, ולא חזר לפרקט אחרי שהתקשה לעמוד על רגליו. ללא בשר בצבע הירוק, אורלנדו לא התקשתה לשלוט בקצב.

"אני מרגיש שאם נמשיך להאמין אחד בשני, לסמוך אחד על השני ולשחק הכי חזק שאנחנו יכולים, הכל אפשרי", אמר הווארד, שהוסיף התנצלות בפני גלן דייויס, "אני מקווה שהעין של ביג בייבי בסדר, הוא חבר שלי ואני מקווה שהוא מרגיש טוב, אנחנו משחקים חזק". ג'אמיר נלסון, שהצטיין באורלנדו, חושב שיש לקבוצתו סיכוי לרשום ניצחון נוסף בגארדן של בוסטון. "כולנו מאמינים, אנחנו יודעים שאפשר לעשות את זה".

גלן דייויס: "אני בסדר ואחזור למשחק הבא"

בוסטון לא אהבה את השיפוט. שתי העבירות הטכניות שספג קנדריק פרקינס שחררו הרבה זעם בקבוצה, והמאמן דוק ריברס טען כי הזברות טעו בשריקות. "אני חשבתי שלא מגיעה לו אחת, אבל הוא קיבל שתיים. את הראשונה הוא קיבל רק בגלל שהיה בסביבה. בעבירה השנייה אני חושב שהשופט אדי ראש לא היה יכול להתחרט, אחרי שנזכר שכבר שרקו לפרקינס טכנית קודם לכן".

גלן דייויס התאושש בינתיים מהמרפק שקיבל, אבל נראה שהוא לא אהב את המשחק הפיזי של הווארד וחבריו. "אני לא מדבר", אמר ביג בייבי, "אני בסדר ואחזור למשחק הבא, זה כל מה שאתם צריכים לשמוע ממני". פול פירס יודע שלמרות היתרון של בוסטון בסדרה, היכולת של אורלנדו בשני המשחקים האחרונים הופכת את המפגש הבא לפתוח. "ההרגשה רעה כשמפסידים שני משחקים רצופים", אמר "האמת" בסיום, "ברור שאנחנו צריכים לנקות כמה דברים". פירס סירב להאשים את הווארד במרפק שספג דייויס, שאכן היה לא מכוון. "זה הפלייאוף", אמר הקפטן הירוק, "שתי הקבוצות עושות פאולים קשים, זה חלק מהמשחק וצריך לצפות לזה".

ראשיד וואלאס, שטופל בגבו, יצא 4:49 דקות לסיום בשש עבירות, וזעם אף הוא על השיפוט במשחק. "אני לא אומר כלום, אחרת יקנסו אותי", סיכם שיד, ועכשיו שתי הקבוצות יצטרכו להראות לב ויכולת בבוסטון גארדן, למשחק שכולו הבטחה לדרמה, מתח ורגעים בלתי נשכחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully