וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: "מרגיש שהפעם להולנד יש נבחרת איכותית"

החלוץ חגג צמד ב-1:2 של האוראנג' על מקסיקו: "הראינו מה אנחנו מסוגלים". דומנק על ה-1:2 על קוסטה ריקה: "לזה ציפיתי"

כמו בכל טורניר עולמי גדול, גם הפעם הולנד תהיה אחת הנבחרות האהובות והמסקרנות. האוראנג' לא רק השיגו אתמול (רביעי) ניצחון יפה על מקסיקו במסגרת משחק הכנה (1:2), הם גם קיבלו בשורה חיובית מצדו של רובין ואן פרסי, שכבש צמד. חלוץ ארסנל, שחזר מפציעה, אופטמי מהכושר של נבחרתו, שתתמודד בדרום אפריקה מול בית לא פשוט שכולל את דנמרק, יפן וקמרון.

"שיחקנו בצורה די מרשימה ברוב המחצית הראשונה, ואני חושב שהראינו מה אנחנו מסוגלים", אמר ואן פרסי, שהופיע לראשונה במדי הולנד לראשונה מאז נובמבר 2009, "ראיתי כמה התקפות טובות שלנו לפני המחצית".

ואכן, הולנד נראתה התקפית לפני ההפסקה, אליה ירדה ביתרון 0:2, אך מעט נחלשה בחצי השני. "לא הצלחנו לשמור על היכולת אחרי ההפסקה, אבל זאת לא בעיה רצינית", טוען ואן פרסי, "בימים האחרונים התאמנו קשה מאוד, ואפשר היה להבחין בזה במחצית השנייה. למרות זאת, יש לנו את כל הסיבות להיות מרוצים.

"קיבלתי שני בישולים מדהימים מואן דר וארט ומאיברהים אפאלאי, לא התקשיתי לכבוש אחרי שתי מסירות נפלאות כאלה. אני מרגיש שהפעם הנבחרת הזאת היא באמת מאוד איכותית".

מאוחר יותר ערך המאמן ברט ואן מרוויק את הניפויים מהסגל שלו, כאשר החליט לוותר על וורנון אניטה מאייאקס, רון ולאר מפיינורד, אורלנדו אנגלאר מאיינדהובן וג'רמיין לנס מאלקמאר.

דומנק: "זה מה שאנחנו רוצים מהם"

ריימונד דומנק ממשיך להרגיז את הצרפתים. אתמול (רביעי) הטריקולור התקשו לנצח 1:2 את קוסטה ריקה הקטנה במשחק הכנה למונדיאל, אבל המאמן מתעקש להתעודד מהניצחון הדחוק, בעיקר מהגישה החיובית של שחקניו.

"זה מה שתמיד רצינו לראות מהשחקנים", אמר בחיוך מתריס המאמן, "ראינו שהשחקנים מנסים דברים, שהם רוצים לתקוף וליזום. זה מה שאנחנו רוצים מהם בכל משחק, עכשיו אנחנו פשוט צריכים להתחיל לשחק".

הקהל המקומי באיצטדיון בלאנס נלחץ כשקוסטה ריקה עלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-11, אבל בדקה ה-22 שער עצמי של דגלאס סקווירה קבע 1:1, ורק בדקה ה-83 כבש מתיו ואלבואנה את שער הניצחון בהופעת הבכורה שלו.

"יש לנו סגל של 23 שחקנים, והם יודעים שהם אלה שיצטרכו לעשות את זה ביחד", המשיך דומנק, "יש להם ביטחון אחד בשני, הם רגועים, הם משחקים, אבל זה עדיין רק משחק הכנה. הגביע העולמי מתחיל רק ב-11 ביוני".

"השחקנים הראו את התשוקה שלהם", טוען המאמן, "הם ניסו לגרום הנאה לקהל. אני עכשיו מקווה שואלבואנה ימשיך ליהנות מהמזל הזה עד ה-11 ביולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully