וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הפלייאוף היווני: פנאתינייקוס עלתה ל-0:1

האלופה הביסה בביתה את אולימפיאקוס 54:73 הודות למשחק פנים מצוין. שרף וסנט פטרסבורג רחוקים משחק אחד מאירופה

עונה שלמה, כך זה נדמה, עברה על הכדורסל היווני עד אשר קיבלנו את הגמר הצפוי, הראוי והמרתק מכולם: פנאתינייקוס מול אולימפיאקוס. כזכור, שתי הקבוצות הגיעו לגמר אחרי מאזן נקי של 0:5 בפלייאוף עד כה, אלא שהערב (רביעי) ברור היה שאחת מהן תפסיד. ואחת מהן באמת הפסידה: מדובר באדומים מפיראוס, שנכנעו, ונכנעו בגדול.

15,000 צופים קיבלו את פני השחקנים הערב באתונה, ואחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים ב-16:19 לזכות האלופה הירוקה, טסה פנאתינייקוס לרבע שני 10:21, בדרך לפתיחת יתרון דו-ספרתי משמעותי. החבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' קיבלה תפוקה מצוינת משחקניה הגבוהים, ולפתע הפכו הרבע השלישי והרביעי לסוג של גארבג' טיים אחד ארוך, ובתום 40 דקות הראה לוח התוצאות 54:73 מהדהד לאלופה המכהנת.

מייק באטיסט ואנטוניס פוציס (4 שלשות) הובילו את פנאתינייקוס עם 13 נקודות כל אחד, בעוד קוסטס צרצאריס וניקולה פקוביץ' סגרו קו קדמי מעולה עם 10 כ"א. מנגד, היו לינאס קלייזה (13) ומילוש טאודוסיץ' (10) היחידים שקלעו בספרות כפולות עבור אולימפיאקוס. ניקולה וויצ'יץ' קלע 3 ב-7 דקות, יותם הלפרין עדיין לא נרשם בסגל.

* ברוסיה, ניצחו שוב צביקה שרף וסנט פטסבורג במשחקי הדירוג על מקומות 5-8, הפעם 72:79 את דינמו מוסקבה האיזורית. בגמר משחקי הדירוג תתמודד ספרטק מול לוקומוטיב קובן, כאשר ניצחון יקנה לה מקום באירופה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully