וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הולנד גברה על מקסיקו 1:2

ואן פרסי כבש פעמיים (17, 41), הרננדז רק צימק (74). צרפת הזיעה לפני שניצחה 1:2 את קוסטה ריקה. צ'ילה - זמביה 0:3

קצת יותר משבועיים נותרו עד פתיחת המונדיאל, והערב (רביעי) קיבלנו מספר נבחרות נוספות שהגבירו הילוך בהכנותיהם לקראת הגביע העולמי המתקרב בדרום אפריקה. משחק ההכנה המרתק של הערב התקיים בפרייבורג, שם גברה הולנד 1:2 על מקסיקו. זהו ההפסד השני תוך יומיים של הירוקים במשחקי הכנה, כאשר ביום שני נכנעו המקסיקנים 3:1 לאנגליה.

מאמן האורנג', ברט ואן מרוויק, עלה הערב עם דירק קויט ורובין ואן פרסי בחלק ההתקפי, כבעוד איברהים אפליי ורפאל ואן דר וארט תמכו מהקישור ההתקפי. הולנד התחילה מצוין, כאשר בישול נאה של ואן דר וארט מצא את ואן פרסי בדקה ה-17, ואפשרה לחלוצה של ארסנל לסיים מצוין מול גיירמו אוצ'ואה ולקבוע 0:1 לכתומים. הולנד המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-41 הגיע תורו של אפליי לשלוח מצוין את ואן פרסי, כאשר הפעם המשיך חלוץ ארסנל מהאוויר והכפיל ל-0:2.

הנבחרת של חאבייר אגירה, ששואפת להעפיל מבית א' (שכולל גם את צרפת, דרום אפריקה ואורגוואי), השתפרה ב-45 הדקות הבאות, ולפרקים הציגה כדורגל מצוין. בדקה ה-74 אף מצאו המקסיקנים את הרשת, כשהגבהה של חורחה טורס מצא את הראש של חאבייר הרננדז, שקבע מקרוב את תוצאת המשחק - 1:2 להולנד.

ולבואנה הציל את צרפת

בצרפת לא התעודדו הערב מהניצחון הביתי של נבחרת 1:2 על קוסטה ריקה, שרק הדגיש את החסרונות של השחקנים של ריימונד דומנק. הטריקולור בנו על ניצחון קליל מול האורחת ממרכז אמריקה, שמצידה הדהימה את הקהל המקומי באצטדיון בלאנס כשעלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-11 משער נאה של קרלוס הרננדז שנעזר במיקום רע של השוער סטיב מנדאנדה.

הצרפתים התעשתו בדקה ה-22 בזכות שער עצמי של דגלאס סקווירה האורח שדחק פנימה ניסיון מסירה של פרנק ריברי, ורק בדקה ה-83 הגיע שער הניצחון המיוחל, בו התכבד מתיו ואלבואנה, קשר האלופה הטרייה מארסיי, שכבש בהופעת הבכורה שלו ושלח את האוהדים בלאנס הביתה עם סיבה אחת לפחות לאופטימיות.

צ'ילה הביסה את זמביה 0:3 במשחק הכנה לקראת מונדיאל 2010. ה'ציליאנים, שיתמודדו במשחק ההכנה הבא שלהם נגד ישראל, שלטו בנעשה על כר הדשא, אבל לא הצליחו לכבוש במחצית הראשונה, שהסתיימה ללא שערים. אלכסיס סאנצ'ז פתח את מסכת השערים של הצ'יליאנים בדקה ה-52. בדקה ה-84 השלים סאנצ'ז צמד כשבעיטה חזקה שלו קבעה 0:2. דקה אחר כך חורחה ואלדיביה המשיך פנימה מסירת רוחב וקבע 0:3.

* קרואטיה, יריבת נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2012, סיימה רק ב-0:0 את משחק הידידות שלה מול אסטוניה בטאלין. במשחק ידידות נוסף העניקו סחראן יילדרים (48) וסמיח סנטורק (72) ניצחון 0:2 לטורקיה בצפון אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully