וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה סיימה ב-2:2 עם בלארוס

צעירי (35) ובן חיים (85) כבשו לחבורה של איוניר, במשחק הכנה לקראת המשחק מול שבדיה. בוזגלו: "זה היה משחק הכנה מצוין"

כשהמשך קמפיין מוקדמות יורו 2011 ממתין ממש מעבר לפינה, קיימה הערב (רביעי) נבחרת ישראל הצעירה בבלארוס את משחק ההכנה האחרון שלה לקראת ההתמודדות מול שבדיה בשבוע הבא, משחק הכנה שהסתיים בתוצאת תיקו מעט מאכזבת, 2:2. כזכור, ישראל קיימה עד כה 5 משחקים בקמפיין המוקדמות, במהלכן השיגה 10 נקודות שמציבות אותה, נכון לרגע זה, במקום השלישי בבית, עם הפרש שערים פחות טוב מזה של שבדיה (לה משחק חסר), ושלוש נקודות ממונטנגרו, שמוליכה את בית המוקדמות.

על כן, משחק הבית הקרוב מול שבדיה עתיד להיות חשוב במיוחד, ואם לשפוט על פי היכולת שהציגו שחקניו של מוטי איוניר הערב, מדובר במשימה לא פשוטה בכלל. אחרי 35 דקות משעממות משהו על כר הדשא הגשום בישל מאור בוזגלו את שער היתרון של הישראלים, אותו סיים לירוי צעירי בצורה יפה. 0:1. אלא שהבלארוסים חזרו כעבור מספר דקות, כאשר טעות בהגנת הנבחרת אפשרה לדמיטרי רקיש לאזן ל-1:1 בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. המהפך הושלם בדקה ה-49, כאשר איגור פיליפנקו הפך את הפיגור, וקבע 1:2 לבלארוסים. ישראל שבה ללחוץ, ובאה על שכרה בדקה ה-85, כשטל בן חיים המחליף קבע את תוצאת המשחק - 2:2. הנבחרת תחזור לארץ ביום שישי, כאשר ביום ראשון היא תחדש את ההכנות לקראת משחק הבית החשוב מול השבדים.

הרכב ישראל: רובי לבקוביץ', עודד אלקיים (דור מלול, 80), אושרי רואש (דין מורי, 67), רמי גרשון, גל שיש (אבי ריקן, 80), מאור בוזגלו (אלרואי כהן, 57), אלמוג כהן (רן אבוקרט, 57), גיא אסולין (נס זמיר, 69), לירוי צעירי (אוראל דגני, 80), אייל גולסה (דודו ביטון, 57), עומר דמארי (טל בן חיים, 69).

מאור בוזגלו נשמע מעודד בסיום: "זה היה משחק הכנה מצוין נגד נבחרת שבקמפיין הקודם עלתה לגמר אליפות אירופה", אמר קשר מכבי תל אביב, "כמובן שהמבחן האמיתי שלנו הוא נגד שבדיה והוא יהיה בתנאים הרבה יותר נוחים. אני בטוח שנתחבר יותר וגם נשחק טוב יותר. הרבה שחקנים שותפו היום וזה איזן את הפערים בין השחקנים ששותפו יותר ופחות".

לירוי צעירי: "יש לנו נבחרת של גברים, היה משחק אגרסיבי וקשה והכי חשוב שזה היה משחק הכנה טוב בשבילנו לקראת המשימה החשובה באמת, שהיא המשחק מול שבדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully