וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס: "אנחנו פייבוריטים לזכות במונדיאל"

חלוץ ספרד אופטימי לקראת פתיחת המונדיאל: "אנחנו מקווים לעשות היסטוריה ולהמשיך לקבוע סטנדרטים חדשים לכדורגל"

16 ימים נותרו עד לשריקת הפתיחה וההכנות למונדיאל ממשיכות לצבור תאוצה. היום (רביעי) כינסה נבחרת ספרד מסיבת עיתונאים, בה התייחס חלוץ הנבחרת וליברפול פרננדו טורס לסיכויים להניף את הגביע העולמי בדרום אפריקה בקיץ. "אנחנו רוצים לעשות היסטוריה", הצהיר טורס, "הכדורגל משתנה מדי יום ואנחנו מרגישים שעכשיו הגיע תורנו לזכות בגביע ולהמשיך לקבוע סטנדרטים לכדורגל הספרדי, אחרי הזכייה ביורו 2008".

בנוסף, טורס בחר לדבר גם על הסגל הספרדי שנחשב לאחד המנוסים והאיכותיים בטורניר. "הבסיס של הקבוצה דומה מאוד לזה שזכה ביורו. אנחנו מכירים אחד את השני יותר טוב וגם חווינו ניסיון שלילי בגביע הקונפדרציות בשנה שעברה, מה שהיווה עבורנו קריאת השכמה. הדבר שלא השתנה בכלל הוא הרצון והרעב של השחקנים. אנחנו תמיד פייבוריטים לזכייה, לפחות בתוך המדינה שלנו. עכשיו אנחנו פייבוריטים גם מחוץ למדינה וכל נבחרת תרצה מאוד לנצח אותנו. גביע העולם הזה הוא אתגר, התחרות בכלל מלאה באתגרים וזה מה שיפה במונדיאל".

טורס דיבר גם על השותף שלו לחוד, דויה וייה שחתם לפני שבוע בברצלונה ומהווה יחד איתו חוד קטלני, אולי הטוב בעולם ונחשב למועמד בכיר לסיים כמלכי השערים של הגביע. "זו הפריבילגיה שלי, להיות חלק מהקבוצה הזו ולשתף פעולה עם חלוצים כמו וייה ויורנטה. לסיים כמלך שערי המונדיאל זה עוד אתגר גדול עבורי, אבל המטרה האמיתית היא זכייה בגביע ורוב הנבחרות שזכו בעבר היו אלה שכבשו גם הכי הרבה, אז זה חלק מהעניין". לסיום, נשאל טורס גם על מצבו הבריאותי שהדאיג רבים בספרד וגרם לו לסיים את העונה מוקדם בליברפול. "אני מאושר. לפני חמישה שבועות עברתי ניתוח, כשזמן ההחלמה עד תחילת האימונים היה שישה שבועות. אם הכל יילך כמתוכנן, אתחיל להתאמן באופן סדיר בעוד שבוע ואהיה כשיר. אני חייב להיות זהיר, אבל אופטימי. אחרי פציעה, לוקח קצת זמן לחזור לקצב המשחק, אבל אני מקווה להיות רענן ובמאה אחוז כשירות במונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully