וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: נתניה וירושלים בקרב על אירופה

אחרי הכישלון בחצי הגמר, ינסו בקבוצה מהשרון ובהפועל ירושלים להשיג את המקום השלישי. הפרס: מוקדמות היורוקאפ

שלוש שעות לפני משחק גמר הפיינל פור, בו תיקבע האלופה לעונת 2009/10 יפגשו מחר (חמישי) הפועל ירושלים וברק נתניה במשחק על המקום השלישי (18:00, שידור ישיר בספורט 5). המשמעות של המשחק, מלבד המיקום הסופי של הקבוצות, הוא הכרטיס למוקדמות היורוקאפ בעונה הבאה. שתי הקבוצות נפגשו במהלך העונה שלוש פעמים, כאשר בכל הפעמים ניצחה נתניה, כולל פעמיים במלחה. שתי הקבוצות לא צפויות להביא הרבה קהל למשחק, כשלא מעט מאוהדי ירושלים צפויים להגיע ליד אליהו על מנת למכור את כרטיסיהם.

הקבוצה הירושלמית יודעת שמלבד היוקרה, להשתתפות בעונה הבאה באירופה יש חשיבות גדולה לגבי זהות הסגל והמאמן. בקבוצה רגועים לגבי ההשתתפות ביורוקאפ, כשגם אם תסיים הקבוצה כמו בעונה שעברה במקום הרביעי, צפויים ביול"ב לפנות לאדומים ולהציע להם כרטיס אוטומטי, וזאת לאור ההיסטוריה הטובה של הקבוצה במפעל. בעוד זהות השחקנים לעונה הבאה עדיין לא ידועה, מי שינהל בפעם האחרונה משחק במדי האדומים הוא המאמן גיא גודס, שהוביל את ירושלים בשנתיים האחרונות לחצי הגמר מהמקום השני, אך כשל בשני המקרים להעפיל לגמר.

מהצד השני, לא באופן כזה חשבו בנתניה שתראה חווית הפיינל פור שלהם. הקבוצה מהשרון שבאה קול תרועה רמה ולא התביישה להתנגח גם עם מכבי תל אביב, הספיקה לשחק 20 שניות לערך עד שהמשחק בחצי הגמר מול הצהובים הסתיים ונפתח פער בלתי הפיך. בנתניה לא ידעו להסביר את הנפילה על המגרש ולא בטוח שגם בעתיד יצליחו להסביר. בניגוד לציפיות המוקדמות, למשחק על המקום 3-4 תהיה חשיבות עבור הקבוצה לאחר שלפני תחילת חצאי הגמר בנתניה הודיעו שבכוונתם כן להשתתף באירופה במידת הצורך וזאת לאחר שכבר וויתרו על ההשתתפות. בשביל לנסות ולנצח את המשחק, בנתניה יצטרכו לשכוח לחלוטין מהמפלה מול מכבי תל אביב ולהתרכז אך ורק בהפועל ירושלים, לה כאמור, עדיין לא הפסידו העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully