וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם גרמניה יצאה בזול

תומאס מולר החליק מאופניו, למזלו הרב זה נגמר רק עם מספר תפרים בסנטר. אריאן רובן נבחר לשחקן השנה בבונדסליגה

מתברר שזו לא התקופה הכי טובה של הנבחרת הגרמנית. אחרי שהגרמנים התבשרו שהשוער רנה אדלר, הקפטן מיכאל באלאק והקשר כריסטיאן טראש יחמיצו את המונדיאל, הנבחרת של יואכים לב ספגה עוד מכה, אם כי קצת פחות כואבת: החלוץ תומאס מולר החליק מהאופניים שלו ונזקק לתפרים, אך אל דאגה: אין סכנה שהוא יחמיץ את הטורניר.

חלוץ באיירן מינכן, שהצטרף רק ביום שלישי לנבחרת אחרי גמר ליגת האלופות נגד אינטר, החליק במהלך מסלול של אופני הרים עם חבריו לסגל במחנה האימון באיטליה, פתח את הסנטר ונזקק לתפרים. "תומאס מולר החליק, שפשף את הברך ונפצע בסנטר", סיפר דובר המשלחת הגרמנית. "הוא לא סובל מאף פציעה בעצם או בשריר". לב יצטרך את מולר בשיאו לקראת הטורניר, כשבשלב הבתים מחכה לגרמניה גאנה, סרביה ואוסטרליה.

* בינתיים, בליגה המקומית, נבחר היום אריאן רובן לשחקן עונת 2009/2010 בבונדסליגה. הקיצוני ההולנדי הנפלא, שהגיע לבאיירן מינכן מריאל מדריד בתחילת העונה, כבש 16 שערי ליגה ובישל שבעה נוספים בדרך לדאבל הנפלא של הבווארים, שהיו על סף השלמת טריפל היסטורי. רובן קיבל 71.2 אחוזים מהקולות, והקדים בהפרש גדול את אדין דזקו מוולפסבורג, ובסטיאן שוויינשטייגר, חברו לקבוצה. גם מאמן העונה הגיע מהאלופה הטריה - לואיס ואן חאל, שהקדים את כריסטיאן גרוס ופליקס מגאת'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully