וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמה רשימת השופטים לגמר, עובד לא נכלל

26.5.2010 / 13:52

ביום המשחק ייבחרו שלושה. התחזית: ביטון, אסתרון ומיכאלי. עובד, שספג ביקורת ממכבי תל אביב, לא נבחר על ידי האיגוד

איגוד השופטים פרסם היום (רביעי) את רשימת שמונת השופטים, ממנה ייבחרו שלושה שינהלו את משחק הגמר שייערך ביום חמישי בין מכבי תל אביב להפועל גלבוע/גליל עליון (21:00, שידור ישיר בערוץ 10). שמונת השופטים הם: עומר אסתרון, משה ביטון, עמית בלק, ארז, גוריון, צחי הבדלי, גילי כהן, יאיר מיכאלי ודוד רומנו.

ביום המשחק תתקבל ההחלטה לגבי מי יהיו השלושה שישפטו במשחק הגמר ומיהם השלושה שינהלו את המשחק על המקום השלישי. נראה כי השלושה שיזכו לשפוט בגמר הם: ביטון, אסתרון ומיכאלי.

מי ששמו לא נכלל ברשימה המכובדת הוא גילי עובד. כזכור, עובד הואשם על ידי אנשי מכבי תל אביב במגמתיות בשיפוט בסדרה נגד בני השרו, וכן בעובדה שהקבוצה הפסידה בכל משחקיה בהם הוא שפט.

* לפני משחק הגמר יוכרז שמו של כדורסלן העשור. אמש, במהלך חצאי הגמר, הוכרזו שמותיהם של עשרת השחקנים הגדולים של העשור: דורון שפר, גור שלף, טל בורשטיין, יותם הלפרין, ליאור אליהו, מאיר טפירו, דרק שארפ, יניב גרין, עמרי כספי ועידו קוז'יקרו. אחד מהם יהיה שחקן העשור. תמונתו של שחקן העשור, בגובה של 2 מטר וברוחב של 1.1 מטר, תיחשף עם היוודע תוצאות הבחירה. ביום ראשון הבא (12:00) תוצב תמונתו של השחקן בחוויה האולימפית בטקס חגיגי ברחוב שיטרית 6 בהדר יוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully