וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג פיפ"א: ברזיל תגיע למונדיאל מהמקום הראשון

הסלסאו שמרו על הבכורה בדירוג העולמי ומקדימים את ספרד, פורטוגל, הולנד ואיטליה. נבחרת ישראל ירדה למקום ה-26

פיפ"א פרסמה היום (רביעי) את הדירוג העולמי, בפעם האחרונה לפני שמתחיל המונדיאל. כל שמונה הנבחרות שהובילו את הדירוג שמרו על מקומן, כאשר ברזיל ממשיכה להוליך ונמצאת במקום הראשון, אלופת אירופה ספרד שנייה, פורטוגל נמצאת במקום השלישי, הולנד רביעית ואיטליה סוגרת את החמישייה הראשונה.

בהמשך הדירוג נמצאת גרמניה במקום השישי, ארגנטינה במקום השביעי ואנגליה במקום השמיני. צרפת עלתה שלב אחד אל המקום התשיעי והחליפה בעצם מקומות עם קרואטיה, יריבת ישראל במוקדמות אליפות אירופה והנבחרת היחידה שלא תשחק במונדיאל ובכל זאת נמצאת בעשירייה הראשונה.

הבשורה החיובית מבחינת דרום אפריקה לקראת המונדיאל היא הקפיצה שלה בשבעה שלבים אחרי שני הניצחונות שלה במשחקי המבחן על ג'מייקה ותאילנד. הנבחרת המארחת של הגביע העולמי מדורגת כעת במקום ה-83. המשתתפת הגרועה ביותר במונדיאל לפחות על פי הדירוג העולמי היא צפון קוריאה, שטיפסה שלב אחד למקום ה-105.

בגזרה הישראלית, הנבחרת ירדה שני מקומות אל המקום ה-26, אך גם יריבותיה ירדו בדירוג. קרואטיה כאמור ירדה שלב אחד, אבל גם יוון הידרדרה שלב אחד למקום ה-13. לטביה נותרה במקום ה-46, גאורגיה ירדה שלב למקום ה-120 ואילו מלטה נפלה שלושה שלבים למקום ה-157. הדירוג הבא יתפרסם לאחר המונדיאל ב-14 ביולי.

העשירייה הראשונה:

1. ברזיל
2. ספרד
3. פורטוגל
4. הולנד
5. איטליה
6. גרמניה
7. ארגנטינה
8. אנגליה
9. צרפת
10. קרואטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully