וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו או שיבק יגיעו לירושלים אם קטש לא יחתום

26.5.2010 / 10:18

במועדון מהבירה חוששים מאי ההחלטיות של מאמן גלבוע/גליל, כשמאמן חולון לשעבר מוביל את הרשימה. גם מולי קצורין בתמונה

בהפועל ירושלים היו עסוקים בשבועות האחרונים בהכנות לפיינל פור, שנסתיימו אמש עם ההפסד להפועל גלבוע/גליל עליון, אך בתוך הנהלת הקבוצה החלו כבר דיונים לגבי זהות המאמן בעונה הבאה. זאת מאחר ובקבוצה החליטו להיפרד מהמאמן גיא גודס, ללא קשר לתוצאות הפיינל פור. בקבוצה היו מעוניינים לראות את עודד קטש כמאמן, אך בשל ניסיון העבר, והפרשה האחרונה ממנה עלה כי קטש אירח את שחקני הקבוצה יובל נעימי ויוגב אוחיון לפני הפיינל פור, סיכוי לא קטן כי בירושלים יחליטו לוותר על המאמן עונה נוספת. גורם בקבוצה אמר הבוקר: "צריך לדעת להיות גם מקצוען מחוץ לפרקט, וקטש מעלה חששות בנושא זה".

במידה שהגעתו של קטש לא תתבצע בסופו של דבר, שני המועמדים הבולטים לתפקיד הם מאמן נבחרת ישראל בהווה אריק שיבק ומאמנה של הפועל חולון בעונה שעברה דני פרנקו. בירושלים מעריכים כי סיכוייו של פרנקו לקבל את התפקיד גבוהים יותר, מאחר והצליח בעבר לבנות קבוצות טובות גם עם תקציבים נמוכים, מה שעשוי לקרות בעונה הבאה בירושלים. שם נוסף שעלה בימים האחרונים הוא של מולי קצורין, מאמנה של נימבורק הצ'כית, אך כמו במקרה שיבק, סכום הכסף שצפוי קצורין לבקש כנראה גבוה מיכולתה הכלכלית של ירושלים.

בגזרה הפיננסית, במועדון האדום מהבירה נמצאים על סף סיכום עם חברת 'מגדל' לשלוש העונות הקרובות. גודס, שייפרד ביום חמישי מתפקידו לאחר שנתיים, עשוי להחליף את קטש כמאמנה הבא של גלבוע/גליל, במידה שזה יגיע לירושלים, אחרת סביר להניח שיחזור לתפקיד עוזר המאמן של מכבי תל אביב במקומו של שרון דרוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully