וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאש: "הספסל היה ההבדל הלילה"

כוכב הסאנס שהיה דומיננטי בניצחון על הלייקרס, התלהב. ג'נטרי: "השחקנים שלי לא אנוכיים". ג'קסון: "הם ניצחו מהעונשין"

הסדרה בין פיניקס ללוס אנג'לס לייקרס חיה ונושמת. אחרי שהשחקנים של פיל ג'קסון פתחו עם 0:2 ועשו רושם כאילו הם הולכים לגמור את זה מהר, הסאנס התעוררו, שמרו על הביתיות וניצחו את האלופה 106:115 לפני שהסדרה חוזרת לסטייפלס סנטר. אמארה סטודמאייר היה מעל כולם בפיניקס הלילה (בין שלישי לרביעי) עם 21 נקודות ושמונה ריבאונדים וכעת אלווין ג'נטרי צריך אותו חד גם במשחק מספר חמש.

סטיב נאש, שהסתפק ב-15 נקודות ושמונה אסיסטים, נתן את הקרדיט דווקא לשחקנים המחליפים של פיניקס, ואמר: "הספסל שיחק בצורה פנטסטית. הם היו ההבדל הלילה". מי שבהחלט הצליח לשפר את עצמו משלושת המשחקים הראשונים הוא צ'אנינג פריי, שקלע 1 מ-20 עד הלילה, והפעם סיים עם 14 נקודות. "אמרתי שאני אמשיך לזרוק, והחברים שלי האמינו בי".

ג'נטרי הוסיף: "אנחנו מאמינים בבחורים האלה והם עצמם מאמינים בעצמם. חשבתי שהם יותר טובים בהגנה מאשר בהתקפה, אבל הם היו מעולים מבחינה התקפית. השחקנים האלה כל כך לא אנוכיים". במהלך המשחק ג'נטרי רצה להכניס את ג'ייסון ריצ'ארדסון במקום ליאנדרו ברבוסה, כאשר ריצ'ארדסון אמר לו: "הוא משחק טוב, בוא נשאיר אותו. על כך אמר ג'נטרי: "זה לגמרי שונה מרוב קבוצות ה-NBA. זה יותר כמו קבוצת קולג'".

פיל ג'קסון ניסה להסביר מה לא עבד אצל קבוצתו, ואמר: "חשבנו שאנחנו יכולים להגיע לכאן ולקחת את המשחק, אך לצערי לא היינו מוכנים למשימה. קלענו ב-49 אחוזים. זה די טוב. אין לי שום בעיה עם ההתקפה שלנו. התמודדנו נגד הזון. הצלחנו למנוע מהם לקלוע מהשדה בשני המשחקים, עשינו הרבה דברים טוב מאוד וזה עדיין לא הספיק כדי לנצח את המשחק. הם ניצחו אותנו בקו העונשין בשני המשחקים, וזה היה ההבדל בשולי המשחק".

קובי בריאנט, שהוליך את קלעי הלייקרס עם 38 נקודות ושוב היה קרוב לטריפל דאבל, הוסיף: "תשומת הלב שלנו צריכה להיות בסיום ההגנתי. הספסל שלהם הגיע ונתן להם הרבה מרץ בהשגת כדורים מאחור ונתן להם יותר החזקה בכדור. אנחנו חייבים למנוע את זה במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully