וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקובו צפוי להצטרף לגרנט בווסטהאם

הניגרי של אברטון מבוקש על ידי הפטישים, שהודיעו על עזיבתו של ג'יזרמו פרנקו. גרנט יוכרז רשמית כמאמן בשבוע הבא

ווסטהאם הלונדונית תחשוף את אברהם גרנט כמאמן הבא של הקבוצה בשבוע הבא, כך מדווח עיתון מירור האנגלי. פרשת מינויו של המנג'ר הישראלי ממשיכה להעסיק את הממלכה ביתר שאת בימים האחרונים, כאשר מספר ימים לאחר שגרנט כבר סיכם את תנאיו במועדון הלונדוני והתפטר מפורטסמות, נראה שהפור נפל סופית על גרנט.

הפטישים, שהתחבטו עוד קצת במינוי המנג'ר כשגם שמו של מאמן נבחרת קרואטיה סלאבן ביליץ' היה על הפרק, רוצים שגרנט יחל לעבוד בקבוצה כיממה לפני ה-1 ביוני, כלומר ביום שלישי הבא. גרנט יהיה אמון על הצוות המקצועי, כפועל יוצא מתפקידו כמנג'ר כאשר הוא יחבור לטריו הניהולי שיכלול גם את שני יו"ר של הקבוצה שעובדים במקביל, דייויד גולד וקארן בריידי.

יצוין כי בידיעה בעיתון המירור פורסם כי גרנט כבר עודכן על המהלכים שמבצע המועדון מאחורי הקלעים לקראת העונה הבאה, חלק מהם הקשורים לבניית הסגל. בינתיים הודיע הערב ג'יזרמו פרנקו שלא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, "ווסטהאם אמרה לי ביי ביי", כתב החלוץ המקסיקני בן ה-33 באתר הרשמי של הקבוצה. "אני עוד לא יודע מה תהיה התחנה הבאה שלי, אבל כרגע אני מרוכז במשימה הלאומית לקראת המונדיאל".

השם החם ברשימת המועמדים להצטרף הוא איגביני יעקובו, ששיחק כזכור תחת גרנט במכבי חיפה, ומוזכר בתקשורת האנגלית כרכש הצפוי הראשון של המאמן הישראלי. בקבוצה מנו גם את שמותיהם של כריסטיאן בניטז, סטיבן פלטשר, קווין פרינס-בואטנג, ניקי שורי וסידני גובו כמועמדים שהמועדון עשוי לפנות אליהם. כשימונה גרנט באופן רשמי הוא יחליט מי מהבאים ואחרים יהיו ברשימה הסופית שלו. כמו כן, במועדון ציינו שהשאיפה הגדולה שלהם, לראות את חלוצה הצרפתי של ברצלונה, תיירי הנרי, עושה קאמבק לאנגליה ולובש מדי קבוצה אחרת, עדיין נמצאת בשלבים מוקדמים מאוד.

אגב, הסאן הלונדוני פרסם כי על מנת לפנות לגרנט לגמרי את הדרך, פיטרה הקבוצה את המאמן סטיב קלארק. גובה הפיצוי שיקבל קלארק, החתום לשלוש שנים נוספות, נאמד בכ-1.3 מיליון ליש"ט. גורם במועדון אמר: "זולה וקלארק הם בחורים נחמדים, אבל הם סיימו את העונה עם 35 נקודות בלבד - בהחלט לא מספיק. ההנהלה תאפשר כעת למנג'ר החדש שיבוא לבנות קבוצה משלו". אגב, קלארק עבד בצוותא עם גרנט בצ'לסי, והוא עזב את הכחולים בספטמבר 2008, כארבעה חודשים אחרי גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully