וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב ומימון בהרכב הנבחרת

25.5.2010 / 19:12

פרננדז פירסם את ה-11 שיפתחו במשחק הבכורה שלו על הקווים באורגוואי (2:00, ספורט 5). שכטר וברדה יחכו על הספסל

יממה לפני משחקה הראשון בעידן לואיס פרננדז (בלילה שבין רביעי לחמישי, 02:00, שידור ישיר בספורט 5), השלימה אמש נבחרת ישראל את הכנותיה לקראת משחק הידידות מול אורוגוואי בבירת המדינה, מונטבידיאו. כזכור, המשחק נגד הסלסטה יהיה המשחק הראשון מבין שניים במסע ההכנה של הנבחרת לדרום אמריקה, כאשר ביום שני היא תשחק נגד נבחרת דרום אמריקאית נוספת שהעפילה למונדיאל, צ'ילה.

הערב פירסם פרננדז את ההרכב שיעלה במשחק הבכורה שלו. דודו אוואט יעמוד בשער, כשבעמדת המגן הימני הועדף קלמי סבן על פניו של עלי עוסמאן. שי מימון ודקל קינן יפתחו במרכז ההגנה, ויואב זיו ישלים את הרביעייה האחורית. בקישור יעלו אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט וליאור רפאלוב, ובחוד יפתחו רוברטו קולאוטי ובן סהר.

הנבחרת קיימה אימון מסכם באצטדיון סנטנאריו בו ייערך המשחק. באימון נטלו חלק כל השחקנים, כשהמאמן ועוזרו טל בנין חילקו את האימון לשניים: בחלק הראשון תורגלה ההגנה ביציאה לכדורי גובה, ובחלק השני תורגלה ההתקפה בבעיטות מתוך הרחבה.

לפני האימון ערך פרננדז אסיפה ראשונה במחנה עם השחקנים. כמו כן, קיים מאמן הנבחרת מסיבת עיתונאים מול התקשורת המקומית, ובה נשאל גם על סיכויי אורוגוואי בגביע העולם מול נבחרת צרפת המשחקת איתה באותו הבית בשלב המוקדם.

לקראת המשחק אמר פרננדז לאתר ההתאחדות לכדורגל: "מה שחשוב זה להפגין משחק עם הרבה ריכוז, משמעת והקפדה. אנחנו עומדים לשחק מול שתי נבחרות שמשתתפות בגביע העולם - ננסה להפגין רמה טובה ולהשיג תוצאה טובה. אנחנו צריכים להתמודד עם פציעות ושחקנים חסרים, אבל יש לנו הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים, והמשחקים יאפשרו לנו לקבל תמונת מצב מדויקת יותר על הסגל, כדי להתכונן בצורה הטובה ביותר למשחקים החשובים מול מלטה וגיאורגיה".

הרכב הנבחרת: דודו אוואט; קלמי סבן, שי מימון, דקל קינן, יואב זיו; ביבראס נאתכו, אביחי ידין, ליאור רפאלוב, גילי ורמוט; רוברטו קולאוטי, בן סהר.

לואיס, אורחים נוספים הגיעו

לאימון הגיעו כ-150 ילדים מבתי הספר היהודיים בעיר שזכו לקבל חתימות וכדורים חתומים ולהצטלם עם שחקני הנבחרת. ילדי בית הספר היהודי "יבנה" בעיר העניקו לפרננדז את כרזת משחקי גביע העולם הראשון שנערך ב-1930 באורוגוואי עם איחולי הצלחה לנבחרת.

שני אורחים ביקרו במלון הנבחרת לפני האימון: הראשון, אילדו מאניירו, מי שכבש את השער הראשון של אורוגוואי במשחקה מול ישראל בגביע העולם 1970. מאניירו ופרננדז הכירו בצרפת, והפכו לחברים קרובים. האורח השני במלון הנבחרת היה דניאל גוטיירס, האורוגוואי ששיחק בעבר בארץ בהפועל נצרת עילית, הפועל חיפה, מכבי הרצליה ומכבי באר שבע. גוטיירס בן ה-36 פרש מכדורגל וחזר לארצו, והגיע כדי לבקר את חבריו יואב זיו, גיל ורמוט ורוברטו קולאוטי.

היום ננעל לאחר ארוחת הערב כששף הנבחרת למסע, רונן כהן, הפתיע את שוער הנבחרת ובית"ר ירושלים אריאל הרוש, עם עוגה ליום ההולדת ה-22 שלו.

עדכון ראשון: 7:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully