וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין: "אנחנו מוציאים את המקסימום בהכנות"

25.5.2010 / 18:53

עוזר מאמן הנבחרת התייחס למשחקים בדרום אמריקה: "המטרה שלנו היא המשחקים בספטמבר". נשיא אורגוואי יצפה במשחק

הנבחרת הלאומית של ישראל החלה הבוקר (שלישי) את יומה השלישי במונטבידיאו, אורגוואי, לקראת משחק הידידות מול אורוגוואי מחר. מזג האוויר הסגרירי בעיר נמשך גם היום, ואת הבוקר פתחה הנבחרת בהליכה בת שעה על הטיילת מחוץ למלון השוכן במרכז העיר. כל השחקנים כשירים לקראת האימון המסכם שייערך הערב באצטדיון סנטנאריו בו ייערך המשחק (19.00). ביום המשחק צפוי מזג האוויר להתבהר, ולא צפוי גשם. לאימון הערב יגיעו תלמידי הספר היהודיים באורוגוואי, לאחר שאמש התקבלה המשלחת הישראלית בבית שגריר ישראל במדינה.

עוזר מאמן הנבחרת, טל בנין, אמר היום לאתר ההתאחדות לכדורגל: "יש במחנה אווירה מצוינת. אין כלל תחושה שהשחקנים נמצאים לאחר סיום העונה בכל הקשור למוטיבציה, הענות והתלהבות - ואני רואה זאת בצורה חיובית מאד".

לקראת המשחקים מול אורוגוואי וצ'ילה אמר בנין: "בתנאים הקיימים והנסיעות, אנחנו מוציאים את המקסימום בהכנות. אנחנו נשחק מול שתי נבחרות שזו ההכנה האחרונה שלהן לגביע העולם, ושרוצות להוכיח את עצמן מול הקהל הביתי שלהן. זה לא יהיה קל, אבל אני מקווה שגם להן לא יהיה קל מולנו. בכל מקרה, המטרה שלנו היא המשחקים בספטמבר".

לפני האימון המסכם יערוך המאמן לואיס פרננדס מסיבת עיתונאים לנציגי התקשורת המקומית. כרטיס למשחק מחר עולה בין 3 ל-12 דולר, ובהתאחדות המקומית מצפים ל-40 אלף צופים במשחק ההכנה האחרון של הנבחרת לגביע העולם. במשחק אף ינכח נשיא אורוגוואי שיבוא להביע תמיכה בנבחרת לקראת היציאה לדרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully