וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: האפריקאיות איכזבו בפתיחת ההכנות

ניגריה, עם אג'ידה בשער, סיימה ב-0:0 נגד ערב הסעודית. קמרון חילצה אותה תוצאה מגאורגיה. יוון וצפון קוריאה סיימו ב-2:2

הנבחרות האפריקאיות יגיעו מלאי ציפיות ותקוות לקראת הגביע העולמי הראשון שייערך ביבשת השחורה, אבל בינתיים לא ממש הולך להן במשחקי ההכנה לקראת המונדיאל. ניגריה וקמרון, שיעלו על הדשא בדרום אפריקה בעוד קצת יותר משבועיים, סיימו את משחקיהן מול ערב הסעודית וגאורגיה בהתאמה ב-0:0, שעשוי להלחיץ אותן עוד יותר לקראת תחילת הטורניר.

בניגריה קיוו לצלוח את המשימה הראשונה בהכנה למונדיאל מול ערב הסעודית עם קצת יותר התלהבות. אלא שהנבחרת שמוביל לארס לאגרבק לא הצליחה להרבות במצבי הבקעה וסיימה את המבחן הראשון שלה בתיקו, כשלפניה עוד משחקי מבחן נגד קולומביה וצפון קוריאה. בניגריה העדיף לאגרבק לתת את ההזדמנות דווקא לשוער הפועל פתח תקוה, אוסטין אג'ידה, שהשלים 90 דקות, בעוד חברו לנבחרת ושוער הפועל תל אביב, וינסנט אניימה, ראה את המשחק מהספסל.

גם לקמרון לא הלך, והנבחרת, שתרצה להעפיל לשמינית הגמר במונדיאל ותיתקל בדנמרק, הולנד ויפן, התקשתה להתמודד נגד גאורגיה. השחקנים של פול לה גואן היו דומיננטיים והחזיקו בכדור ב-66.79 אחוז מהמשחק, אבל מיעטו להגיע לשער ולא הירבו לאיים עליו. בגאורגיה, שמתכוננת לפתיחת מוקדמות אליפות אירופה אחרי ששובצה בבית הישראלי, היו שני נציגים מוכרים, כאשר ולדימיר דבאלישווילי, חלוץ מכבי חיפה, פתח בהרכב ושיחק 70 דקות. שחקנה של הפועל תל אביב לשעבר, זוראב מנטשאשווילי, פתח אף הוא בהרכב ושיחק 59 דקות.

צפון קוריאה מפתיעה

במשחק שהפגיש שתי נבחרות שישחקו במונדיאל נפגשו יריבה נוספת של ישראל, יוון, וצפון קוריאה וסיימו את משחקן ב-2:2. כבר אחרי שתי דקות עלתה הנבחרת של אוטו רהאגל ליתרון אחרי שקוסטאס קצוראניס, קשר בנפיקה, כבש מקרוב. צפון קוריאה הייתה סובלנית ובדקה ה-23 ג'ונג טה-סה השווה ל-1:1. אנגלוס חריסטאס, חלוץ נירנברג, החזיר את היתרון ליוונים בדקה ה-49 לאחר שגיורגוס קראגוניס סידר לו מסירה חכמה, אבל זה החזיק מעמד שלוש דקות בלבד עד שטה-סה הקוריאני שוב כבש לאחר בישול של פאק נאם-צ'ול.

נבחרת נוספת שאיכזבה הערב, אם כי שיחקה נגד יריבה חזקה בהרבה, היא פרגוואי, שנכנעה לאירלנד 2:1. האלבירוחה תפגוש את איטליה למשחק הראשון שלה בבית ו', ב-14 ביוני, אבל הערב מעדה מול אירופאית אחרת. קווין דויל העלה את הנבחרת המקומית ל-0:1 כבר בדקה השביעית וליאם לורנס הכפיל בדקה ה-39, כשהפרגוואים מתקשים באותו שלב להתמודד עם הפיזיות והמהירות של ההתקפה הירוקה. לוקאס באריוס, ארגנטינאי מבטן ולידה שלא שיחק מעולם בפרגוואי אך אוזרח לטובת הנבחרת לא מזמן, צימק בדקה ה-58.


במשחקים נוספים:

אוקראינה - ליטא 0:4
ארמניה - אוזבקיסטן 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully