וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אנחנו אחת משתי הקבוצות הטובות בארץ"

מאמן גלבוע/גליל חגג את ה-69:79 על ירושלים והעלייה לגמר. בירושלים תוהים: מה נעימי ואוחיון עשו בבית של קטש בסופ"ש?

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

גלבוע/גליל עליון המשיכה היום (שלישי) את העונה הנפלאה שלה כשניצחה 69:79 את הפועל ירושלים בחצי הגמר של הפיינל פור. השחקנים של עודד קטש פתחו רע את המשחק וירדו למחצית בפיגור של שש נקודות, אך התאוששו במחצית השנייה ועלו לגמר ראשון מאז עונת 1994/5, בעוד הקבוצה של גיא גודס נכשלה בחצי הגמר שנה שנייה ברציפות, לאחר שבשנה שעברה הפסידה למכבי חיפה.

בירושלים שמרו עד לאחר ההפסד על פרשה שהעיבה על ההכנות של הקבוצה לקראת המשחק מול גלבוע/גליל. במהלך סוף השבוע, לאחר שהעפילה הקבוצה לפיינל פור, שהו הגארדים יובל נעימי ויוגב אוחיון בביתו של מאמן גלבוע/גליל עודד קטש וככל הנראה היו מעורבים במשחק קלפים. יש לציין כי השניים עשו זאת בשעה שהיו בחופשה מהקבוצה, וחזרו לאימונים רק ביום ראשון.

בהפועל ירושלים נפגעו מהתנהלותו של קטש, במיוחד מכיוון שהמאמן הוא גם עוזר מאמן נבחרת ישראל. גורם בירושלים אמר הערב: "זה לא לעניין. ההתנהגות של השחקנים ושל קטש פסולה". נעימי ואוחיון צפויים לעמוד לוועדת משמעת בתחילת השבוע הבא.

רנדל: "אני מאושר שהשגנו את המטרה"

מאמן גלבוע/גליל עליון עודד קטש, אדם שקט ואדיש על פי רוב, חרג ממנהגו והתרגש מאוד בסיום. "זה תענוג, אני הכי שמח בעולם. כל כך רציתי את זה", אמר המאמן בסיום, "תמיד פגשנו את מכבי בחצי הגמר והפעם ידענו שאנחנו לא נגדם ואפשר להגיע לגמר". קטש ניתח את הניצחון הגדול: "היינו חלודים במחצית הראשונה, התרגשנו. השלשה של יבזורי בסוף המחצית הראשונה הורידה אותנו עם הראש למעלה. התקפית לא היינו גדולים, אבל היה משחק קשה. הם שיחקו לחסרונות שלנו".

קטש המשיך: "שמעתי לפני המשחק פרשנים אומרים שלכדורסל הישראלי מגיע גמר בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים וזה קצת צרם לי. אני חושב שלנו יש מקום בגמר. יש לנו הרבה ישראלים והם הכי איכותיים. אנחנו אחת משתי הקבוצות הכי טובות בארץ. יש לנו שחקנים יותר מוכנים מאשר בשנה שעברה". קטש התייחס כמובן גם לשאלה את מי הוא רוצה לפגוש בגמר: "לא יודע את מי הייתי רוצה לראות בגמר. זה בשבילנו הישג גדול, זה עוד לא קרה וזו קבוצה צעירה. אני חושב בעיקר לנחת שאני גורם להורים שלי שצופים במשחק עכשיו בבית".

גם דיון דאוול היה מבסוט: "התחלנו רע, החטאנו הרבה זריקות. אבל נשארנו ביחד ואמרנו במחצית שאנחנו רוצים לנצח. במחצית השנייה נראנו יותר טוב ונשארנו ביחד. זה בסוף הדברים הקטנים שמנצחים משחקים ואני מאושר שעשינו אותם כמו שצריך. לא אכפת לי את מי נפגוש בגמר, אנחנו צריכים לדאוג רק לעצמנו. במחצית הראשונה זה לא נראה טוב, אבל קטש וליובין אמרו לנו לדבוק בתכנית המשחק שלנו ולהיות קשוחים וזה נתן לנו את הניצחון".

גם בראיין רנדל חגג: "לנצח בפיינל פור זו המטרה שלנו, עבדנו קשה בשביל זה ואני מאושר שעשינו את זה. אנחנו נירגע היום, אבל נחזור לעניינים לקראת הגמר. אין לי העדפה לגמר. כל משחק הוא מלחמה חדשה".

אלישי כדיר, שיצא בעבירה רביעית מוקדמת, הסביר מה עשה את ההבדל במחצית השנייה: "עלינו יותר אגריסיביים במחצית השנייה וזה מה שהביא לנו את הניצחון. כרגע אנחנו רק רוצים לשמוח. ממחר נחשוב על היריבה הבאה".

ג'רמי פארגו: "אני לא חושב שאני ניצחתי את המשחק. לכל שחקן היה את הסל החשוב שלו בזמן המשחק. היה קטע שלא הייתה לנו ברירה אלא להתחיל לשחק חזק, והתחלנו לשחק פתאום. לא היינו פייבוריטים כל העונה. אנחנו חייבים לשחק חזק גם בגמר, זה לא משנה מול מי נשחק, אנחנו חייבים לבוא ולתת הופעה".

אבישי גורדון, שחגג לפני שנתיים אליפות עם הפועל חולון ולאחר אותו משחק צילם את האירועים כבלתי מאמין: "באתי עם המצלמה גם העונה, זה כבר אומר שאנחנו מאמינים. שיחקנו עם כל הלב, כרגע התפקיד שלי הוא להוריד את השחקנים לקרקע. על הכושר הנפלא של הקבוצה: "יש לנו המון אנרגיות והמון רצון, ולא ראיתי את זה בקבוצות אחרות. יש לנו מאמן כושר נפלא, מאמנים נהדרים, ושחקנים נהדרים שהתבגרו במהלך העונה".

נעימי: "לא שיחקנו מספיק ממושמע"

מאמן ירושלים גיא גודס נראה מדוכדך בסיום, וניסה להסביר את הגורמים להפסד: "בחצי הראשון היינו בקצב הנכון, הוצאנו את גליל מהקצב שלה, וירדנו להפסקה עם יתרון שש נקודות. לפני המחצית ספגנו שלשה שנתנה את המומנטום להם, ולחצי השני עלינו בלי פוקוס, והשאר זה היסטוריה.

"בתור ספורטאי אתה מרגיש אכזבה גדולה. עשינו את הדברים הנכונים, אבל בחצי השני היינו קבוצה אחרת לגמרי. קבוצה מבולבלת, שמוותרת מהר. כולם רצו לנצח, כולם רצו להיות בגמר, אבל זה הפיינל פור. אם אתה לא קולע את הזריקות הקטנות, אתה מפסיד. סבלנו היום מאחוזים נוראים, גם מהשדה וגם מהעונשין".

גודס התייחס לקללות שספגו השחקנים מחלק מהאוהדים: "זה לא צריך לקרות. הדברים האלו ליוו אותנו לאורך כל העונה, גם במלחה. כמה שהקהל מאוכזב, גם אנחנו מאוכזבים. צריך לזכור שהייתה לנו עונה טובה ביורוקאפ. זו הייתה עונה מלאת תהפוכות. פיינל פור זה משחק אחד, ובו הכל יכול לקרות. לצערי הפסדנו".

יובל נעימי: "הכדורים לא נכנסו לנו היום. אני חושב שהמשחק היה בשליטה שלנו במחצית הראשונה. הובלנו 9 הפרש 16 שניות לסיום המחצית הראשונה, אבל ברבע השלישי גליל השתלטו על המשחק ולא שיחקנו מספיק ממושמע. אני לא יכול להגיד שגליל עשו משחק גדול אבל עשו מה שצריך ושיהיה להם בהצלחה".

עוזר המאמן מתן חרוש: "היה מאוד שקט בחדר ההלבשה עכשיו. לא כך רצינו לסיים את העונה. יש לנו עוד משחק על 3-4, אבל לא רצינו להגיע לזה. הייתה איזו נקודת שבירה ברבע השלישי. במחצית הראשונה המשחק התפתח לטובתנו, בהמשך היה משחק מאוד אגרסיבי אותו לא הצלחנו לתרגם לנקודות. יצאנו משיטת המשחק שלנו וחבל. קשה במשחק אחד להתחבר בחזרה ולשחק קבוצתי כמו שהיינו צריכים לעשות ב-12 הדקות האחרונות".

חרוש התייחס גם לעובדה שזו שנה שנייה ברציפות בה האדומים מפסידים בחצי הגמר: "מדובר בקבוצה אחרת מהעונה שעברה. הפועל ירושלים תמיד רואה עצמה פייבוריטית בכל משחק ולאנדרדוג זה קצת יותר קל, אבל אין תירוצים. השנה עשינו הישג מדהים באירופה. חבל שהמשחק הזה מעיב על העונה שלנו. עובדתית סיימנו במקום השני, שיחקנו סדרת פלייאוף טובה. במבחן התוצאה זה לא מה שרצינו. אבל מה שעשינו באירופה זה יישאר. ירושלים תמיד רואה את עצמה כקבוצה גדולה ואין ספק שזו אכזבה".

ברנדון האנטר: "הם שיחקו חזק יותר. הם היו מפוקסים והגיעו למשחק עם הנחישות המתאימה. אני לא יודע למה נראינו ככה. זה הפיינל פור של הליגה, לא יודע למה נראינו ככה".

דיז'ון תומפסון: "זה לא היה היום שלי. הם עשו טובה בהגנה והוציאו אותנו מהקצב. שיחקתי הכי טוב שאני יכול, אבל לא מצאתי את הקצב שלי בהתקפה. המאמן דרש מאיתנו להתאמן כל שבוע על זריקות העונשין, אבל דווקא ברגע האמת לא הצלחנו להיות מפוקסים. הקבוצה הטובה יותר היום ניצחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully