וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג: "אתן הכל כשאשחק מול גרמניה"

קשר נבחרת גאנה קווין פרינס בואטנג, יליד גרמניה, מחכה בקוצר רוח למונדיאל, וטוען: "התדמית של הילד הרע היא עול עבורי"

ימים לא פשוטים עוברים על קווין פרינס בואטנג. קשר נבחרת גאנה הפך לאיש הכי שנוא בגרמניה לאחר שפצע את מיכאל באלאק במסגרת גמר הגביע האנגלי וגרם להיעדרותו מהגביע העולמי. באוטנג הוא גם יליד ברלין, אך הגביר עוד יותר את הטינה אליו בגרמניה כשהעדיף לשחק במולדתו של אביו, גאנה. רצה הגורל, ובואטנג יפגוש את גרמניה במסגרת הבית המוקדם של המונדיאל, וגם את אחיו החורג, ג'רום באוטנג, שהעדיף לשחק בנבחרתו של יואכים לב.

עכשיו קווין פרינס צריך להיאבק בתדמית הרעה שנוצרה לו. "כבר התנצלתי על הפציעה של באלאק, זה לא היה בכוונה, לא התכוונתי לפגוע בו", מספר בואטנג, "יש לי תדמית של ילד רע, ובהתחלה זה היה מעין בדיחה, כי דברים כאלה משעשעים אותך בגיל 18, אבל עכשיו אני כבר בן 23, נשוי עם ילד. התדמית הזאת היא עול עבורי. התקשורת הצמידה לי את התואר הזה, ורק מחכה שאתנהג בטיפשות. אבל מי שמכיר אותי יודע שאני לא כזה. אני מקווה שיום אחד אוכל להיפטר מהתדמית הזאת".

בואטנג משחק בבוגרים של גאנה על אף ששיחק בנבחרת הצעירה של גרמניה. "רציתי לשחק לצד אחי ג'רום, אבל לא נתנו לי הזדמנויות בנבחרת הבוגרת של גרמניה", מספר קווין פרינס, "בעבר כבר סירבתי לשחק עבור גאנה, אבל עכשיו החלטתי לשנות את ההחלטה שלי, שהתקבלה עם הראש ולא עם הלב".

גאנה וגרמניה ישחקו בבית קשה מאוד, יחד עם סרביה ואוסטרליה, ובואטנג מתכונן לאתגר. "הגרמנים פייבוריטים, הסרבים חזקים מאוד, אבל גם לגאנה יש נבחרת חזקה מאוד", יודע בואטנג, ומבטיח: "גם כשאשחק מול אח שלי ומדינתי השנייה גרמניה, אעשה הכל על מנת לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully