וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארידו צפוי להמשיך עונה נוספת בבני יהודה

25.5.2010 / 18:13

הבלם, שכבר קיבל הודעה כי הוא משוחרר מהמועדון, צפוי להמשיך בכל זאת. טוטו תמוז מבוקש כמחליף לאלירן עטר

איבן גארידו, בלמה הקולומביאני של בני יהודה שכבר קיבל הודעה כי הוא משוחרר מהמועדון, עשוי להמשיך בכל זאת עונה נוספת במועדון. לפני כשבועיים הציב גארידו שסיים את חוזהו, דרישה בפני ראשי הקבוצה להעלות את שכרו באופן משמעותי ולאחר משא ומתן קצר בין הצדדים הודיע לו מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו כי הוא משוחרר. בימים האחרונים יצרו סוכניו של הבלם, ששוהה כעת בחופשת מולדת בארצו, קשר מחודש עם הנהלת בני יהודה וביקשו ליישר את ההדורים על מנת להגיע להסכמות ולהמשיך עונה נוספת במדים הזהובים. ביומיים האחרונים חלה התקרבות בין הצדדים וכעת נראה כי גארידו יסתפק בשדרוג קל בשכרו וחוזהו ייחתם באופן רשמי בימים הקרובים. בבני יהודה העריכו היום ב-90 אחוז את הסיכויים שהבלם שנמצא כבר שתי עונות במועדון, יחתום לעונה נוספת וייפתח את העונה הקרובה תחת שרביטו של המאמן החדש דרור קשטן. הקפטן אסי בלדוט שסיים העונה את חוזהו, צפוי לחתום בקרוב על חוזה למספר עונות נוספות.

בתוך כך ממשיך קשטן לחפש שחקני חיזוק למספר עמדות בקבוצה, בין השאר לתפקיד הבלם, הקשר האחורי והחלוץ. שמותיהם של איליה יברויאן שישוחרר ממכבי תל אביב וכן טוטו תמוז חלוץ בית"ר ירושלים הוזכרו כמועמדים, יחד עם הקשרים דוד רביבו ושלו מנשה ששמם נמצא אף הוא על שולחן העבודה של קשטן.

בימים הקרובים יתבהר מעמדם של מספר שחקנים שסיימו חוזה ועדין לא ברור אם יוחתמו או ישוחררו. מדובר בין השאר במגן איציק עזוז ובקשר מהראן ראדי שמחזיקים במספר הצעות בליגת העל. גם עתידו של הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן אינו ברור שכן קבוצתו הארגנטינאית חימנסיה לה פלטה שמחזיקה בכרטיסו מערימה קשיים במשא ומתן על רכישת הכרטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully