וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס: "אהיה במאה אחוז כשירות למשחק הראשון"

חלוץ ספרד ממשיך להתאושש מהפציעה האחרונה, אבל יודע מה המטרה שעומדת לפניו: "רוצה לעשות היסטוריה למדינה שלי"

לכל מי שהיה מודאג מהפציעה של פרננדו טורס, כעת החלוץ הספרדי של ליברפול מבהיר שהוא יהיה כשיר בזמן לפתיחת המונדיאל. אלופת אירופה תצא לדרך ב-16 ביוני נגד שוויץ, ולפחות לדברי טורס עצמו, הוא יהיה שם כשאלופת אירופה תצעד לראשונה על הדשא בדרום אפריקה.

כזכור, טורס עבר ניתוח בברך בחודש אפריל ולא היה חלק מהסגל של ליברפול דווקא בחודשים הקריטיים של העונה. למרות זאת, בעת האחרונה טורס התאושש היטב ונראה כי רק משהו יוצא דופן ימנע ממנו להיות כשיר. "אני מרגיש טוב, ושמח מאוד מההתקדמות שלי עם הפציעה", אמר טורס ל'מארקה'. "מאז ינואר עברתי שני ניתוחים וזה לא היה פשוט עבורי".

לגבי קצב החלמתו, אמר טורס: "הכל הלך טוב מאוד עם הניתוח הראשון ואילו בשני המטרה הייתה להיות מוכן תוך שישה עד שבעה שבועות. עכשיו אני בפתיחת השבוע השישי. אני אבצע עוד כמה ימים של עבודה ספציפית ובעזרת האל אני אהיה במאה אחוז כשירות למשחק הראשון של הגביע העולמי בוודאות".

על רקע העובדה שמצפים מטורס לשחזר את יכולת הכיבוש הגבוהה ממנו, הספרדי, עושה רושם, לא מרגיש לחוץ יתר על המידה. "אני יודע שיחד עם דויד וייה אני בר מזל מספיק להיות אחד החלוצים המועדפים בנבחרת, וזה נותן פריבילגיות", סיפר.

על העונה הנוראית שעברה על ליברפול, אמר: "זו הייתה עונה קשה מאוד. כשאתה מתחיל את העונה אתה מקווה שתוכל להיות מסוגל להגשים את החלומות שלך, לזכות בתארים, לא להיפצע, ליהנות, ובעצם הכל היה הפוך. אבל בכדורגל תמיד יש מחר והקיץ יש לנו את הגביע העולמי. אני שם בצד את המועדון ואת העונה הרעה, ורוצה לסיים בצורה הטובה ביותר שאפשר עם עשיית היסטוריה למדינה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully