וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי: "מתישהו תהיה קבוצה שתחזור מ-3:0 בפלייאוף"

אחרי הניצחון על בוסטון, מאמן אורלנדו סטן ואן גנדי, מקווה שהוא גם יהיה חלק מההיסטוריה. ריי אלן: "בעטנו לעצמנו ברגליים"

בבוסטון כבר הכינו את חגיגות אליפות המזרח, ואוהדי הקבוצה כבר החלו לשיר על היריבה הפוטנציאלית בגמר הפלייאוף, לוס אנג'לס לייקרס. אבל בסופו של דבר אורלנדו מג'יק ניצחה דווקא בבוסטון, וכפתה על הסלטיקס טיסה נוספת לפלורידה לצורך משחק חמישי בסדרה (ואולי לא אחרון). בוסטון עדיין מובילה 1:3 בסדרה כך ששחקניה מעודדים, אבל מרגישים פספוס גדול.

דוויט הווארד, שקלע 32 והוריד 16 ריבאונדים לאורלנדו אמר בסיום המשחק: "ידענו שאנחנו בפיגור 3:0 ולא רצינו ללכת הביתה. הכל התחיל אצלי ואצל ג'אמיר. הראנו מנהיגות בכך ששיחקנו חזק. אנחנו חייבים להיות המנהיגים של הקבוצה הזאת. זה לא עניין של להשיג נקודות, אלא יותר קטע של 'הי חברה, בואו איתנו ונראה לכם את הדרך הנכונה'". מאמן אורלנדו סטן ואן גנדי הוסיף: "בשלב מסויים זה יקרה. תהיה קבוצה שתחזור מפיגור של 3:0 כדי לנצח סדרה. כל מה שאני יודע שהדרך לשם מתחילה במשחק 4". ג'יי.ג'יי רדיק נשמע גם הוא אופטימי: "אי אפשר לדעת מה יקרה, אולי נהיה כמו הרד סוקס וכן נצליח לחזור מפיגור של 3:0".

גלן דייויס מבוסטון ניסה להסביר את המצב בסדרה: "הם לא רוצים לעזוב, אנחנו נצטרך לזרוק אותם מהפלייאוף בכוח. זה כמו שמישהו שוכר דירה ולא מוכן להתפנות ממנה". ריי אלן ניסה להסביר את מה שקרה לבוסטון במשחק הזה: ,היה לנו שני מהלכים שפשוט זרקנו, פשוט ככה. בעטנו לעצמנו ברגליים כי היתה לנו הזדמנות ענקית. אנחנו לא נכנסים לפאניקה כי אנחנו אוהבים מאוד את העמדה שאנחנו מצויים בה. קיבלנו שיעור, אנחנו פשוט צריכים לדאוג לדברים הקטנים ואז נגיע לאן שנרצה".

במהלך המחצית השניה אוהדי בוסטון כבר קראו לשחקנים שלהם לנצח את לוס אנג'לס לייקרס, והמאמן דוק ריברס סבור שזה היה מוקדם מדי: "אני יודע שהם שמעו את זה כי לא היתה להם יותר מדי ברירה. אני יודע שלא שיחקנו טוב היום, ואני מקווה שזאת לא הסיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully