וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "צריך גם לשחק אחרת למרות המתפרצות שלנו"

פאביו קאפלו היה מרוצה מניצול המצבים של אנגליה מול מכסיקו, וגם ממלחמת השוערים על המקום בהרכב. יש גם מה לשפר

אסור להשתמש

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

אחרי הניצחון של אנגליה על מכסיקו 1:3 במשחק אימון, התייחסו האנגלים בעיקר לאחוז ניצול המצבים המוצלח במשחק, שחיפה על יכולת בינונית מול הנבחרת ממרכז אמריקה. מאמן נבחרת אנגליה אמר בסיום המשחק: "היה לי חשוב מאוד לדעת איפה אנחנו עומדים, מבחינה פיזית ומנטלית. אני חושב שכשאנחנו משחקים מתפרצות אנחנו מאוד מסוכנים, רק שאנחנו לא יכולים לשחק בצורה הזאת כל הזמן".

סטיבן ג'רארד הוסיף: "בהפסקה המנג'ר אמרנו לנו מה הוא חושב על המשחק וביקש מאיתנו להיות יותר אגרסיביים. זה מה שעשינו במחצית השניה, לא נתנו להם להמשיך לשחק, פשוט נתנו להם יותר מדי כבוד במחצית הראשונה".

קאפלו עדיין צריך להחליט על קיצוץ הסגל שלו מ-30 ל-23 שחקנים בסוף החודש, ואחרי המשחק אתמול נראה שלמאמן האיטלקי יהיה גם כאב ראש בכל מה שקשור לשוער שיקבל את הקרדיט בהרכב הראשון. אתמול היה זה רוברט גרין מווסטהאם שפתח במשחק ורשם שתי הצלות מרשימות במחצית הראשונה. ג'ו הארט ממנצ'סטר סיטי החליף אותו במחצית השניה, וגם הוא הרשים. לשני אלה צריך להוסיף את דייויד ג'יימס, שיתחרה גם הוא על אפודת ההרכב הראשון. על סוגיית השוערים אמר קאפלו: "אני מרוצה מההופעה של גרין שמנע שער פעמיים במצבים של אחד על אחד. גם הארט הפגין הרבה בטחון בוומבלי וזה חשוב מאוד לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully