וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירוש: "אנשים שלא מבינים זורקים הערות סתמיות"

מאמן פורטוגל, קרלוס קיירוש, ענה לכל מי שביקר את התיקו 0:0 של נבחרתו מול קייפ ורדה: "אז מה אם הם לא מסוכנים?"

מי שסיפקה את ההפתע הגדולה ביותר במשחקי הידידות שהתקיימו אתמול (שני) היתה נבחרתה של קייפ ורדה, שסחטה תיקו 0:0 מפורטוגל שמתכוננת למונדיאל. הציפיות מהפורטוגלים היו לחמם את שחקני ההתקפה והמחליפים שלהם מול נבחרת שהיתה אמורה לשמש כשק חבטות, בדיק כמו שארגנטינה עשתה נגד קנדה.

מאמן נבחרת פורטוגל, קרלוס קיירוש, חשב אחרת והכין כתב הגנה בסיום המשחק המאכזב: "לאלו מבינכם שלא מבינים בהכנות של נבחרת לטורניר הגביע העולמי קל להעיר הערות שלא קשורות למציאות. השחקנים הגיעו למשחק הזה אחרי כמה ימים של אימונים אינטנסיביים, והיה ברור שהם לא יהיו במיטב מבחינת קצב המשחק. אבל הם עשו את מה שביקשתי מהם, וזה היה בעיקר לשחק עם משמעת טקטית ובזהירות. לא רציתי שהשחקנים יתלהבו על המגרש רק בגלל שקייפ ורדה היא נבחרת לא מסוכנת".

עם זאת, קיירוש הודה שהתוצאה במשחק היתה צריכה להיות אחרת והודה: "היו לנו הרבה הזדמנויות ואם היינו מבקיעים שניים או שלושה שערים זה היה משקף את המשחק ומשרת את כולנו בצורה טובה יותר. כרגע אנחנו נותנים הזדמנויות לשחקנים ששיחקו פחות ומאפשרים לאחרים לנוח. בשבוע הבא אנחנו נגביר הילוך ונהיה מוכנים למשחק הראשון שלנו בגביע העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully