וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 אלף צופים יגיעו למשחקה של נבחרת ישראל

באורוגוואי כבר נמכרו 30 אלף כרטיסים למשחק ברביעי. השגריר הישראלי אירח את ראשי הנבחרת, השחקנים טיילו במונטבידאו

היום השני במסעה של נבחרת ישראל לדרום אמריקה הסתיים לפנות בוקר (שלישי) בקבלת פנים חגיגית שערך לחלק מאנשי הנבחרת שגריר ישראל באורוגוואי, דורי גורן. בקבלת הפנים נכחו ראשי המשלחת הישראלית, המאמן לואיס פרננדס ועוזרו טל בנין, כמו גם דודו אוואט ורוברטו קולאוטי. לקבלת הפנים הגיעו גם שר הספורט של אורוגוואי ונשיא התאחדות הכדורגל המקומית שגילה כי נשיא אורוגוואי יגיע לצפות במשחק מול ישראל ביום רביעי.

ראש המשלחת הישראלית, רביב ספיר, העניק לשגריר את חולצת נבחרת ישראל חתומה על ידי כל שחקני הנבחרת, וכמו כן העניק תשורה מיוחדת להתאחדות הכדורגל של אורוגוואי. ספיר הזכיר את המפגש בין ישראל לאורוגוואי בגביע העולם לפני 40 שנים, ואיחל הצלחה לנבחרת אורוגוואי בגביע העולם בדרום אפריקה.

לפנות ערב זכו שחקני הנבחרת לשעתיים חופשיות, ורובם ניצלו את ההפוגה בגשם לסיור במרכז העיר. במידה ומזג האוויר יאפשר זאת, תפתח הנבחרת את הבוקר בריצה לאורך החוף, ובערב (19.00 שעון מקומי) ייערך האימון המסכם באצטדיון סנטנאריו בו ייערך המשחק. כ-30 אלף כרטיסים כבר נמכרו למשחק, וההערכות הן שכ-40 אלף צופים יגיעו למשחק. לפני האימון תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן לואיס פרננדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully