וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן טראש יחמיץ את המונדיאל

אחרי רולפס ובאלאק, יואכים לב איבד גם את קשר שטוטגארט, שסובב את הקרסול. בבונדסליגה: ארמין פה מונה למאמן המבורג

משהו רע מאוד עובר על שחקני הקישור של נבחרת גרמניה. אחרי מיכאל באלאק וסימון רולפס הפצועים, גם כריסטיאן טראש משטוטגארט לא ישחק במונדיאל. הקשר בן ה-22, אחד המועמדים המובילים לתפוס את מקומו של באלאק בסגל הסופי, נפצע במהלך משחק ידידות והובהל לבית החולים. טראש סובב את קרסולו ואחרי הבדיקה פרסמה ההתאחדות הגרמנית הודעה לפיה השחקן לא יהיה כשיר למונדיאל.

הנבחרת של יואכים לב שוהה במחנה אימון באיטליה ופגשה למשחק ידידות את קבוצת פ.צ דרום טירול. טראש, לו שתי הופעות בנבחרת, נפצע בדקות הראשונות של המשחק ודידה החוצה כשהוא נעזר ברופא הנבחרת. כעת, מונה הסגל של לב 25 שחקנים ועל המאמן יהיה לנפות שני שחקנים עד לשבוע הבא. גרמניה, אגב, סיימה את המשחק שארך 60 דקות בניצחון 0:4 משערים של פיוטר טרוכובסקי, מסוט אוזיל, קאקאו ושער עצמי.

ארמין פה יאמן את המבורג

בינתיים, גם הבונדסליגה קיבלה הערב חדשות מעניינות, כאשר ארמין פה מונה למאמן המבורג. כזכור, המאמן בן ה-49 הוביל את שטוטגארט לאליפות בעונת 2006/07, אלא שבעונה שעברה הוא לא הצליח לשחזר את יכולתו בוולפסבורג, ופוטר בחודש ינואר.

המבורג, שסיימה שביעית בלבד בעונה האחרונה ולא תשחק באירופה בשנה הבאה, תקווה שמאמנה החדש יוכל לעשות עבודה טובה יותר מזו של ברונו לבאדיה, המאמן היוצא. "הנהלת המבורג והמאמן בן ה-49 הגיע להסכם על חוזה עד ה-30 ביוני, 2012", נכתב באתר הרשמי של המבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully