וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ארגנטינה הביסה את קנדה 0:5

ללא מסי ומיליטו, ארגנטינה דרסה בקלות את 0:5 את קנדה החלשה. צמד למקסי רודריגז. אנגליה גברה על מקסיקו 1:3

17 יום למונדיאל ומשחקי ההכנה ברחבי העולם מתחילים לתפוס תאוצה. בוומבלי, אנגליה עשתה את העבודה עם ניצחון 1:3 על מקסיקו, למרות יכולת לא מרשימה. פאביו קאפלו, שיודע רק בשבוע הבא על הסגל הסופי, העניק מנוחה לשחקני צ'לסי והעניק הזדמנות למספר מחליפים להוכיח את יכולתם ולנסות לשרוד את הניפוי.

כך פתח בלם טוטנהאם לדלי קינג לצידו של הקפטן ריו פרדיננד. בין הקורות, שיחקו רוברט גרין וג'ו הארט מחצית כל אחד ללמד על הדילמה של המאמן האיטלקי. במחצית השנייה, כשהמשחק הפך גמור, שיתף קאפלו את את ארון לנון, טום האדלסטון ואדם ג'ונסון (הופעת בכורה) שמקווים להיכלל בסגל.

אנגליה לא הרשימה, אבל ידעה לנצל היטב את המצבים אליהם הגיעה. דווקא מקסיקו של חאבייר אגירה, שתשחק במשחק הפתיחה נגד דרום אפריקה, הותירה רושם חיובי במשחק האימון החמישי שלה החודש. ג'ובאני דוס סנטוס, קרלוס ולה וגיז'רמו פרנקו עשו לא מעט צרות להגנה האנגלית, אבל חסרו חדות מול השער.

אחרי פתיחה מהוססת, אנגליה כבשה בדקה ה-17. ג'רארד הגביה קרן, קראוץ' הוריד בראש וקינג המשיך בנגיחה פנימה. 12 דקות מאוחר יותר נשאר ולה לבדו מול גרין, אבל השוער סיפק הצלה נהדרת ושמר על השוויון. עוד דקה חלפה והפעם סלסידו ניסה את מזלו בבעיטה מ-16 מטרים ופגש את הקורה. אנגליה נראתה רע, אבל הצליחה לכבוש שער שני. ג'רארד הגביה מצוין לראשו של רוני, שנגח בעוצמה, פרז הדף וקראוץ' המשיך מקו השער עם הזרוע לרשת. הטלוויזיה הראתה שהשער גם נכבש מעמדת נבדל.

מקסיקו הצליחה לצמק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. מארקז עלה לכדור קרן ונגח, ביינס הרחיק מהקו ופרנקו המשיך מקרוב לרשת וצימק ל-2:1. שתי דקות בתוך המחצית השנייה נכבש השער היפה במשחק. ג'ונסון ירה כדור חזק אל בין החיבורים והקפיץ את האוהדים בוומבלי עם השלישי של אנגליה. בהמשך הקצב נרגע ושתי הנבחרות הרבו בחילופים. ג'רארד ורוני היו קרובים לרביעי, אך החמיצו.

הרכב אנגליה: רוברט גרין (ג'ו הארט, 46), גלן ג'ונסון, ריו פרדיננד (ג'יימי קראגר, 46), לדלי קינג, לייטון ביינס, ג'יימס מילנר (אדם ג'ונסון, 85), מייקל קאריק (טום האדלסטון, 62), תיאו וולקוט (ארון לנון, 77), סטיבן ג'רארד, פיטר קראוץ' (ג'רמיין דפו, 46), ווין רוני.

הרכב מקסיקו: אוסקר פרז, ריקרדו אוסוריו, פרנסיסקו רודריגז, קרלוס סלסידו, אפריין חוארז, חרארדו טוראדו, רפא מארקז, ג'ובאני דוס סנטוס (קוואטמוק בלאנקו, 72), פול אגילאר (פאבלו באררה, 52), גיז'רמו פרנקו (חאבייר הרננדז, 46), קרלוס ולה (אנדרס גוארדאדו, 62).

ארגנטינה - קנדה 0:5

דייגו מראדונה כבר הודיע מי יהיו 23 השחקנים שייצאו לדרום אפריקה, אך למאמן האלביסלסטה דאגות אחרות. משחק הידידות נגד קנדה במונומנטאל היה כנראה האחרון לפני הטורניר. זאת לאחר ביטול המשחק המתכונן נגד איחוד האמירויות כשבשלב זה, בארגנטינה לא הצליחו לארגן יריבה חלופית. קנדה לא באמת היוותה יריב ואפשרה לקהל המקומי ליהנות מתצוגת כדורגל יפה לעין.

מראדונה חסר את שחקני אינטר ובאיירן מינכן ששיחקו בגמר האלופות: דייגו מיליטו, וולטר סמואל ומרטין דמיקליס. גם לאונל מסי לא שיחק. המאמן אמנם לא תרגל את ההרכב החזק שיעמוד לרשותו, אבל בהחלט קיבל כאב ראש מהמחליפים. מקסי רודריגז כבש צמד נהדר, אנחל די מריה וחאבייר פסטורה הצעירים הרשימו וגם קרלוס טבז וקון אגוארו, שנכנס כמחליף, התכבדו בשערים. ארגנטינה התעללה ביריבה חלשה מאוד, אבל למרות האסטטיקה, קשה באמת לקבל אינדיקציה ממשחק שכזה.

ארגנטינה כבשה ראשונה בדקה ה-16 מרגלי מקסי רודריגז, שסובב בעיטה חופשית יפהפה מזווית קשה. האלביסלסטה המשיכו לשלוט ובדקה ה-33 טבז השאיר את מקסי לבדו מול אונסטד וקשר ליברפול גלגל בקלילות פנימה והשלים צמד. ארבע דקות עברו ואנחל די מריה סיפק רגע של קסם. קשר בנפיקה השחרר מהמגנים והקפיץ באמנות עם החיצון מ-20 מטרים לרשת. שער מרהיב. ארגנטינה רוקדת על המגרש.

החגיגה נמשכה במחצית השנייה. בדקה ה-63 ניצל היגואין טעות חמורה בהגנת האורחים ובישל שער קליל לטבז. קון אגוארו נכנס למשחק בדקה ה-71 ושניות ספורות לאחר מכן כבש את השער החמישי במשחק אחרי פריצה נאה.

הרכב ארגנטינה: סרחיו רומרו, גבריאל היינצה (קלמנטה רודריגז, 59), ניקולאס בורדיסו, ניקולאס אוטאמנדי, חאבייר מסצ'ראנו (מריו בולאטי, 59), חונאס גוטיירז, חאבייר פסטורה (אריאל גארסה, 74), אנחל די מריה, מקסי רודריגז (חואן ורון, 46), גונזאלו היגואין (מרטין פאלרמו, 68), קרלוס טבז (סרחיו אגוארו, 71).

הרכב קנדה: פט אונסטד, ריצ'רד הייסטינגס, פול סטולטרי, מייקל קלוקובסקי, אנדרו היינהולט, דניאל אימהוף, ניקולאס לדג'רווד, ג'וש סימפסון, דווין דה רוסריו, רוב פרינד, וויל ג'ונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully