וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ראלדס סגר לשנתיים בקולון

24.5.2010 / 20:28

התקשורת בארגנטינה טוענת כי הבוליביאני יצטרף לסבאלרוס, שידאגו לפצות את מכבי ת"א ולהתיר את החוזה מולה

בלם מכבי תל אביב, רונלד ראלדס, ישחק בשנתיים הקרובות בקולון, כך מדווחים כלי התקשורת בארגנטינה. כזכור, מכבי תל אביב הודיעה לבוליביאני כי היא ממשת את האופציה עליו לעונה הבאה, אך זה לא מעוניין להמשיך בישראל מסיבות אישיות. על פי הדיווח, קולון תדאג לפצות את הקבוצה הישראלית ולשחרר את ראלדס מחוזהו.

ראלדס בן ה-29, קפטן נבחרת בוליביה, חוזר לארגנטינה, שם שיחק חמש שנים במדי רוסריו סנטרל. הוא יהיה הרכש השני של הסבאלרוס לקראת האפרטורה, כשהראשון היה חואן לאנדרו קירוגה. קולון סיימה את הקלאוסורה במקום ה-14.

במכבי תל אביב מודעים לעובדה שהבלם לא מעוניין לשחק בישראל, אך במועדון לא מתכוונים לוותר על פיצוי כספי. במקביל, בקבוצה כבר בוחנים מספר חלופות של זרים וישראלים לתפקיד הבלם.

כזכור, לצהובים סיכום עקרוני עם לוקרן הבלגית על רכישת כרטיסו של אבי סטרול, אך פערים כספיים עם השחקן עצמו מונעים לפי שעה את הוצאת העסקה לפועל. גם שמו של זאב חיימוביץ', בלם טרק גרוזני הרוסית, הוזכר כמועמד, אולם עלויות השכר והפיצוי הכספי לרוסים מורידים את שמו מהפרק.

בד בבד, בודק אבי נמני מספר אופציות של זרים, כאשר נראה שמכבי תל אביב תחליף את כל חמשת הזרים. אנדריי קומאץ, איגור טומאסיץ' ואיביצ'ה אילייב ישוחררו מסיבות מקצועיות, ראלדס נחוש לעזוב ועמנואל מאיוקה הביע את רצונו לעבור ליאנג בויז השוויצרית שהציעה תמורתו 1.2 מיליון דולר. נראה כי הבעלים מיץ' גולדהאר לא יעמוד בדרכו של הזמבי הצעיר וישחררו. במועדון שואפים למלא את מכסת הזרים עד ה-14 ביוני, התאריך הרשמי של פתיחת האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully