וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טה סה: "רוצים שצפון קוריאה תדהים את העולם"

ג'ונג טה סה, ה"ווין רוני הצפון קוריאני", מפנטז: "אני שואף לחדור את ההגנה של ברזיל בעזרת הכוח הפיזי שרכשתי בליגה היפנית"

צפון קוריאה היא ללא ספק אחת הנבחרות המסקרנות שיופיעו בגביע העולמי הקרוב. את דרום קוריאה כולנו מכירים, ולא רק בגלל אירוח המונדיאל ב-2002 וההעפלה לחצי הגמר, אלא בזכות שחקנים מהפרמיירליג כמו ג'י סונג פארק מיונייטד. צפון קוריאה, לעומת זאת, ידועה בעיקר בזכות נשיא המדינה המפוקפק והמעורר מחלוקת, וההקשר היחיד שלה למונדיאל הוזכר בגלל בעובדה שהמשחקים עלולים להיות לא משודרים בגלל מחלוקות עם השכנות ומגבלות של הממשלה.

אבל הדברים האלה לא מעניינים את ג'ונג טה סה, חלוץ הנבחרת שמשחק בליגה היפנית, שמאמין שנבחרתו תהיה המפתיעה הגדולה של הטורניר. "אחרי שהעפלנו למונדיאל כנגד כל הסיכויים, אנחנו רוצים להוציא תוצאות ששוב ידהימו את העולם", אמר טה סה בן ה-26, חלוצה של קוואסקי פרונטלה מהליגה היפנית.

"המטרה שלנו היא לעבור את שלב הבתים, ואני מבחינתי מקווה להבקיע בכל משחק ולסיים עם לפחות שלושה שערים", המשיך החלוץ האופטימי, שמזכיר לעולם את הקמפיין המדהים של מדינתו בהופעתה היחידה עד עתה במונדיאלים, ב-1966 באנגליה, שם גברה על איטליה 0:1 בסנסציה מדהימה, אך נכנעה לפורטוגל ברבע הגמר 5:3 אחרי שכבר הוליכה 0:3.

"הכנתי את עצמי בצורה אידיאלית, ואני נחוש. הססמה שלנו היא '1966 עוד תחזור'", מספר החלוץ, המוכר כ"ווין רוני הצפון קוריאני". לצערו, המשימה לא תהיה פשוטה, מאחר שצפון קוריאה משובצת בבית עם ברזיל, חוף השנהב וברזיל. "אני יודע שלברזיל יש הגנה חזקה שמורכבת מבלמים שחומים וחסונים", אמר טה סה, שכבש 12 שערים ב-20 הופעותיו בנבחרת, "אבל אני עדיין שואף לחדור את ההגנה הזאת בעזרת כוח פיזי שרכשתי בליגה היפנית, כמו גם במהלכים שלי מול השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully