וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל סיימה רק ב-0:0 עם קייפ ורדה

רונאלדו וחבריו לא הצליחו לכבוש במשך 90 דקות בהרכבם החזק מול יריבה חלשה במיוחד. דרום אפריקה -בולגריה 1:1

כמו רבות מהנבחרות המתכוננות לקראת פתיחת המונדיאל, החלה הערב (שני) גם פורטוגל בסדרת משחקי המבחן שלה לפני הנסיעה לדרום אפריקה. שחקניו של קרלוס קיירוש, שיעמדו למבחן גדול כבר בשלב הראשון שם יפגשו את ברזיל וחוף השנהב, איכזבו בגדול עם 0:0 ביתי באצטדיונה של קוביליה בצפון המדינה.

קיירוש פתח בהרכבו החזק ביותר, שכלל בין היתר את כריסטיאננו רונאלדו, נאני, דקו, ליידסון וריקרדו קרבאליו, אך אף אחד מהשמות הגדולים הללו לא הצליח להכניע את קייפ ורדה הקטנטנה.

במשחק הכנה מסקרן נוסף הערב נפרדה דרום אפריקה ב-1:1 עם בולגריה. מארחת המונדיאל שימחה את הקהל המקומי באצטדיון סוקר סיטי ביוהנסבורג, שיארח את משחק הגמר, כשסיאבונגה סאנגווני כבש בדקה ה-20, אלא שאיבן סטויאנוב איזן כעבור 11 דקות. פיטר מסיללה וביוואן פרנסמן לא נכללו בסגל של קרלוס אלברטו פריירה.

דרום קוריאה - יפן 0:2

דרום קוריאה ויפן הן שתי הנבחרות הבכירות בכדורגל האסיאתי (להוציא את אוסטרליה שמשחקת שם אבל לא שייכת גאוגרפית). השתיים שמתכוננות למונדיאל נפגשו היום (שני) למשחק אימון בסאיטמה שביפן, רגע לפני שהן ימריאו לדרום אפריקה. הפעם, דרום קוריאה ניצחה 0:2 למרות שהמשחק התקיים לעיני 57 אלף צופים יפנים.

פארק ג'י סונג, שחקן מנצ'סטר יונייטד והכוכב הגדול של דרום קוריאה, כבש את השער הראשון כבר אחרי שש דקות במבצע אישי מרהיב שבמהלכו הוא עבר שלושה שחקנים. פארק צ'ו יונג, שנכנס כמחליף, קבע את תוצאת המשחק בפנדל מוצלח שכבש בתוספת הזמן. יפן תשחק בבית המוקדם במונדיאל עם נבחרות קמרון, הולנד ודנמרק. דרום קוריאה תשחק נגד ארגנטינה, ניגריה ויוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully