וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמה רשימת שמונת השופטים לפיינל פור

24.5.2010 / 12:29

בצל הביקורות והמתיחות בין מאמני מכבי תל אביב וברק נתניה, הציג האיגוד את אנשי המשרוקית. משה ביטון וגילי כהן בחוץ

איגוד השופטים פרסם הבוקר (שני) רשימה של שמונה שופטים, שיעבירו מחר את משחקי חצי גמר הפיינל פור בין הפועל ירושלים להפועל גלבוע/גליל עליון ובין מכבי תל אביב לברק נתניה. שמונת השופטים הם: ירון זריף, יערי רייניש, ספי שמש, עומר אסתרון, יאיר מיכאלי, גילי עובד, ארז גוריון ואייל פוהרילס. מתוך השמונה ייבחרו שישה שישפטו במשחקים, כאשר השניים נוספים יהוו מחליפים למקרה שאחד מהנבחרים לא יוכל לשפוט לפני המשחק או במהלכו.

השופטים הבולטים שנותרו מחוץ לרשימה הם: משה ביטון, שצפוי לשפוט את משחק הגמר, וגילי כהן, ששפט את משחקה של מכבי תל אביב מול בני השרון ביום שני שעבר, משחק שכזכור הביא לביקורת רבה מצידם של אנשי מכבי תל אביב.

כזכור, אמש התנהל ויכוח במסיבת העיתונאים לקראת הפיינל פור בין מאמן מכבי תל אביב פיני גרשון למאמן ברק נתניה אריק אלפסי על רקע שיבוץ השופטים. גרשון התייחס לשיפוט ורמז כי הרבה תלוי בו, ואילו אלפסי העיר לגרשון על כך וטען כי "פיל ג'קסון, שהוא מאמן טוב יותר מפיני, רמז משהו כלפי שופט, וב-NBA קנסו אותו במאות אלפי דולרים".

באיגוד השופטים לא נלחצו מהוויכוח בין השניים, כשגורם באיגוד אמר הבוקר: "אנחנו רגילים לביקורת, יש לנו שופטים מוכשרים שהעבירו משחקים רגישים בעבר. אנחנו בטוחים שהם יעשו זאת בצורה ראויה גם הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully