וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורביק: "הבית המוקדם רק מאתגר את אוסטרליה"

באוסטרליה רוצים לשחזר את ההצלחה מ-2006 ולעלות שלב. ה"סוקרוז" ניצחו את ניו זילנד 1:2 במשחק ידידות במלבורן

קשה לומר על אוסטרליה שהיא מדינת כדורגל קלאסית, אבל הקיץ הזה יוקדש כולו לענף הפופולרי. אין ספק שהראגבי מקדים את הכדורגל בפופולריות במדינה עם המסורת הספורטיבית הדהימה הזאת, כמו גם הפוטבול האוסטרלי, הקריקט, הטניס והשחייה, אבל לפני המונדיאל במולדת הקנגרו יודעים להתגייס לנבחרת הלאומית ולהיכנס לטירוף פטריוטי.

היום (שני) התקיים הקרב הגדול של אוקיאניה, שבו אוסטרליה ניצחה את ניו זילנד (שגם היא העפילה לגביע העולמי) 1:2 במשחק ידידות שהתקיים במלבורן לעיני 56 אלף צופים. דווקא ה"אול וויטס" עלו ליתרון משער של כריס קילן בדקה ה-16. דריו וידוסיץ' השווה למקומיים בדקה ה-57 וברט הולמן כבש את שער הניצחון 4 דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק. כל נבחרת ביצעה במשחק הזה לא פחות משבעה חילופים.

עוד לפני המשחק, מאמן ה"סוקרוז" פים ורביק האמין ביכולת של חניכיו בשיחה שקיים עם התקשורת. עם טים קייהיל מאברטון ולוקאס ניל מגלאטסראיי בהגנה, יחד עם מארק שווארצר מפולהאם בין הקורות, האוסטרלים הנחושים מקווים גם במונדיאל הנוכחי להפתיע ולהגיע ל-16 האחרונות. זה לא יהיה קל, מאחר שהם משובצים בבית אחד עם גרמניה, סרביה וגאנה.

"אנחנו יכולים להגיע לשמינית הגמר, אין ספק", אמר ורביק, "אני בטוח שזה אפשרי כל עוד כולם כשירים וכולם מוכנים. אני בהחלט מסוגלים להגיע לטופ-16, ושם כבר הכל יכול לקרות. זו הגרלה קשה, יש לנו בית קשה, אבל זה בעיקר מאתגר, והבחורים מלאי מוטיבציה ורואים את המשימה כאתגר גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully