וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "צפיתי שאמארה יהיה מצוין"

שחקן הלייקרס מחמיא לכוכב הסאנס, שמלבדו מה שעוד הכריע את המשחק זו האזורית של פיניקס, גאסול: "לקח לנו זמן להבין"

אחרי שני הפסדי החוץ, חזרה פיניקס לביתה באריזונה ומול הקהל שלה, שצבע את האולם בכתום בוהק, השיגה ניצחון ראשון בסדרת גמר המערב עם 109:118 על הלייקרס. הקבוצה של אלווין ג'נטרי נעזרה בתצוגה ענקית של אמארה סטודמאייר, שתקע 42 נקודות וינק 11 ריבאונדים.

"רציתי לתקוף מההתחלה את הגבוהים שלהם ולהכניס אותם לבעיית עבירות", הסביר אמארה את תוכנית המשחק שלו, לאחר ההופעות החלשות שניפק במשחקים מספר 1 ו-2. גם קובי בריאנט החמיא לאמארה: "הוא שחקן גדול. היו לנו שני משחקים קשים, צפיתי שהוא יהיה מצוין".

מה שעוד עבד לסאנס היה ההגנה האזורית שהציב ג'נטרי. "לקח לנו זמן להבין מה הם עושים", הודה על האמת סנטר הלייקרס פאו גאסול. הרעיון בכך היה להאט את קצב המשחק בהתקפה של הלייקרס, וג'נטרי הסביר זאת: "באימון שלנו ביום שבת זה ממש לא עבד טוב. אבל החלטנו לתת לזה ניסיון. התמדנו בזה, וזה עבד לנו. אנחנו יכולים לשחק אזורית, רק לא חשבתי שנעשה את זה ב-80 אחוז מהזמן. זה עשה את ההבדל אצל לרעה אצל הלייקרס".

לסטיב נאש, שסיים משחק טוב מאוד של דאבל דאבל עם 17 נקודות ו-15 אסיסטים, לא מפריע המצב של האף שלו, שכזכור נשבר בסדרת הסוויפ המסחררת מול סו אנטוניו. "זה הדבר האחרון שמטריד אותי", אמר הרכז הקנדי, שהתנגש במהלך המשחק עם רכז הלייקרס דרק פישר. "אנחנו שמחים שחזרנו למצב בו אנחנו יכולים להשוות את הסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully