וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "מזל שמסי ארגנטינאי ואני יכול לאמן אותו"

דייגו מראדונה ממשיך לעודד את הכוכב שלו לקראת המונדיאל: "הוא טוב יותר ממה שהייתי ב-86. מקווה שינהיג אותנו בדרא"פ"

AP

וידאו: רויטרס
עריכה: גדי ויינסטוק

בארגנטינה לא באמת יודעים למה לצפות מהמונדיאל. הנבחרת הלאומית מגיעה לגביע העולמי עם הרבה אופטימיות, כמו תמיד בארגנטינה, אבל הפעם הנבחרת הזו בנויה על שני סימני שאלה גדולים: לאונל מסי ודייגו מראדונה. בארגנטינה יודעים שאם השניים יממשו את הקסם שלהם, לנבחרת יש פוטנציאל גדול מאוד, אבל גם מראדונה וגם כמאמן וגם מסי כמנהיג הנבחרת הוכיחו בעבר יכולות מפוקפקות.

"מסי יותר טוב ממה שאני הייתי ב-1986", אומר מראדונה, האיש שהצעיד במו רגליו את ארגנטינה לזכייה במונדיאל באותה שנה במקסיקו, "הוא השחקן הכי טוב בעולם, הרבה מעל המתחרים שלו, אין מה להשוות. ב-1986, במקסיקו, עשיתי את זה עם הכדור, התפתחתי וחבריי לקבוצה נסחפו אחריי. עכשיו הסברתי את הדברים האלה למסי, ואני מקווה שהוא יעשה את זה בדרום אפריקה".

זו לא הפעם הראשונה שמראדונה מעניק למסי שבחים בפומבי בניסיון לעודדו. מאחר שהכוכב לא זכור בהופעותיו הסוחפות במדי הנבחרת (בניגוד לקסמים שהוא עושה בברצלונה), בארגנטינה מקווים שהלחץ שיוצר מראדונה לא מניח יותר מדי על כתפיו הצנומות של מסי. "מזל שמסי נולד בארגנטינה ושאני יכול לאמן אותו", טוען מראדונה, "מי שלא מבין את זה, זו בעיה שלו. מסי מודע היטב לעובדה שהחברים שלו לקבוצה מצפים ממנו להיות הקצפת על העוגה. הוא חייב להיות המנהיג עם הכדור. אנחנו צריכים שיוביל אותנו ושישמש דוגמה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully