וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "מאמין שבסוף אעבור לצ'לסי"

הקשר הישראלי רואה עצמו בעונה הבאה בדאבליסטית: "עכשיו הכל תלוי בליברפול". גם חאבייר מסצ'ראנו עתיד לעבור לכחולים

הידיעות והשמועות על מעבר אפשרי של הקשר הישראלי של ליברפול יוסי בניון לצ'לסי ממשיכות להתגבר. עיתון הדיילי מייל האנגלי מפרסם כי הדאבליסטית האנגלית מתכננת מעבר כפול, כאשר מלבד בניון, מי שעוד נמצא על הכוונת של הכחולים הוא גם קשר נבחרת ארגנטינה חאבייר מסצ'ראנו.

"אנצ'לוטי רוצה אותי לעונה הבאה", אמר בניון, "ועכשיו הכל כבר תלוי בליברפול. צ'לסי תצטרך לשלם 6 מיליון ליש"ט, אבל אני מאמין שבסוף אני אעבור לשם".

השניים, כמו גם סטיבן ג'רארד, שאמר שישקול את עתידו במועדון לאחר המונדיאל (ראו בידיעה מצורפת) מבינים שהעתיד של הקבוצה האדומה, כמו העתיד שלהם, לוט בערפל והם פתוחים להצעות. צ'לסי רוצה להתחזק לקראת העונה הבאה, כיוון שבין היתר צמד הקשרים, הגרמני מיכאל באלאק, שיחמיץ את המונדיאל, וג'ו קול, אמורים לעזוב אותה.

כזכור, בבניון התעניינו לא מעט קבוצות, ביניהן בכירות כמו סגנית אלופת איטליה, רומא, כמו גם סביליה הספרדית, כאשר גם באנגליה לא מעט הביעו בו עניין, כגון טוטנהאם ואסטון וילה. אלא שנראה כרגע, לפחות על פי דבריו של בניון, כי הישראלי בעד המעבר לקבוצה הטובה ביותר באנגליה כיום, דבר שיהווה עוד צעד גדול בקריירה הענקית של השגריר הישראלי. בניון, שהחל את הקריירה האירופית שלו בראסינג סנטאנדר הספרדית, עבר אחר כך לווסטהאם הלונדונית, כשמשם עשה צעד ענק עם המעבר לליברפול.

אלא שמסתבר שצ'לסי לא רוצה רק ישראלי אחד, אלא שניים, כשהיא גם מביעה ענייןולוטשת עיניה אל עבר קשר ברצלונה ב', גיא אסולין. ארסנל מעוניינת מזה זמן רב בצעיר הישראלי של בארסה, שעשוי להיכלל בעסקת ההעברה של ססק פברגאס לקבוצה הקטלאנית. עכשיו גם הכחולים נכנסים לתמונה בגזרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully