וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "אנחנו חייבים לכבד את רצונותיו של מוריניו"

נשיא אינטר פרגן לפורטוגלי, שצפוי לעזוב ולחתום בריאל מדריד. סיניסה מיכאילוביץ' התפטר מקטאניה ועשוי לרשת את מוריניו

יומיים עברו מאז הזכיה הגדולה בליגת האלופות, ובאינטר ממשיכים לעסוק בעתידו של ז'וזה מוריניו. המאמן הפורטוגלי, שנמצא עם רגל וחצי בריאל מדריד, לא צפוי להישאר בשורות הנראזורי בעונה הבאה - זה כבר די ברור, כפי שיודע גם נשיא הקבוצה, מאסימו מוראטי. "ניפגש איתו פנים אל פנים, כך שתמיד יש תקווה, אבל אבל אנחנו חייבים לכבד את רצונותיו. ז'וזה רוצה להוכיח שהוא מצוין בכל מועדון, איך אפשר לקחת דבר כזה מבנאדם? תשפטו אותו כמה שאתם רוצים, אבל חייבים להבין כי זו האישיות שלו", הסביר הנשיא. "הוא יותר נמשך לאתגר החדש מאשר לכסף".

בינתיים, מתחילה הקבוצה לחשוב על היום הבא, ועל זהות המאמן שיירש את מוריניו. הנראזורי, שהחתימו את המיוחד לפני שנתיים, דווקא חושבים כעת על מאמן הרבה פחות מוכר, הרבה פחות מנוסה ומעוטר, ומי שמהווה את אחד משחקני העבר הגדולים של הקבוצה האיטלקית ואחד מהמאמנים הצעירים והמבטיחים בארץ המגף - סיניסה מיכאלוביץ'. הערב, בצעד די מפתיע, החליט הסרבי להתפטר מתפקידו, מה שרק הגביר את השמועות לפיהן הוא זה שעשוי להחליף את מוריניו. "אני מקווה למצוא עבודה חדשה שתהיה תואמת לשאיפות המקצועיות שלי", אמר מיכאלוביץ'

"הוא מאמן מאוד מוערך", התייחס מוראטי לשחקן העבר של הנראזורי. "מיכאלוביץ' הוא בעל אופי ואישיות והוא גם אחד שלומד וקולט במהירות רבה. הוא מקבל כבוד רב מהשחקנים, שרבים מהם הם בעצם חבריו". מיכאלוביץ', כאמור, זכור באלופת איטליה לטובה, גם בעקבות העובדה ששימש כעוזרו של רוברטו מאנצ'יני, כשזה אימן את הקבוצה. "במונחים של אהבה וכבוד, אין ספק שהייתי בוחר בו", הוסיף מוראטי, "אבל בכל הכנות, עדיין לא גיבשתי החלטה בעניין".

מוראטי התייחס גם לשמועות בקשר לחזרתו של מאנצ'יני לקווים בסן סירו: "חשבתי עליו ביום ראשון בבוקר, אולם הוא המאמן היחיד שאני לא אקרא לו, מאחר שכבר עבדנו יחד. חוץ מזה, הוא עובד עכשיו באנגליה והוא נהנה שם, כך שלהחזיר אותו לאיטליה זה דבר שיהרוס לו". באשר להשוואה בין שני המאמנים האחרונים של הקבוצה, מאנצ'יני ומוריניו, אמר הנשיא: "הם שונים, אבל יש להם שני דברים במשותף: כישרון ואומץ".

עדכון ראשון: 08:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully