וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפורטסמות שוקלים למנות את ג'יימס למאמן/שחקן

המועדון מדרום מזרח אנגליה שנשר ליגה חשב על פיתרון יצירתי לתפקיד המנג'ר, בדמות השוער הוותיק, שיחגוג בקרוב 40

האם שוערה של פורטסמות ונבחרת אנגליה דייויד ג'יימס הוא האיש שיירש את אברהם גרנט כמנג'ר פורטסמות הבא? עיתון המירור האנגלי מפרסם כי השוער הוותיק עשוי לתפקד כמאמן/שחקן בעונה הבאה בקבוצה שירדה העונה לליגה השנייה באי.

כזכור, המנג'ר הישראלי התפטר מהקבוצה לפני מספר ימים בצער רב, לאחר שהוביל אותה לגמר הגביע האנגלי, שם היא נוצחה 1:0 על ידי צ'לסי. ג'יימס, שיחגוג 40 באוגוסט הקרוב, שוהה כרגע עם נבחרת אנגליה במחנה האימון שלה לקראת המונדיאל בדרום אפריקה שייפתח ב-11 ביוני, אלא שהוא כבר החל בשיחות עם המפרק שמונה בזמנו לקבוצה אנדרו אנדרוניקו. השניים דנו בכך שג'יימס, שחוזהו פג בחודש הבא, יישאר בקבוצה. אגב, אנדרוניקו עצמו אישר שהוא הציע לג'יימס חוזה חדש בקבוצה, אלא שסוכנו של השוער, קולין גורדון, הכחיש זאת.

הקשר הסקוטי של הקבוצה ריצ'ארד יוז סבור שהחלפה של גרנט בג'יימס הינה רעיון מצוין: "ג'יימס הוא הפיתרון ההגיוני והסביר לפומפי. יש לו את כל הכבוד הנדרש מהשחקנים והמינוי שלו יתקבל באהבה ובהבנה. הוא הפייבוריט של האוהדים, ואני יודע ששחקנים אחרים בקבוצה חשים גם כך לגביו. עם גיבוי הוא יוכל לתת המשכיות לקבוצה ויוכל לשלב בהצלחה בתפקיד בין שחקן למאמן. אם אנחנו מחפשים אדם שייקח את המועדון הזה לעתיד טוב יותר, אני לא יכול לחשוב ולהעלות במוחי אדם אחר שמתאים יותר ממנו לתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully