וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס ניצחה 109:118 וצמצמה מול הלייקרס ל-2:1

42 נקודות ומשחק גדול של אמארה הספיקו מול 36 של קובי בריאנט, כדי לגבור על האלופה ולצבור ביטחון לקראת הבאות

אחרי שני ההפסדים בסטייפלס סנטר הגיעו שתי הקבוצות למשחק השלישי ב-US אירווייס סנטר של פיניקס למשחק השלישי בסדרת גמר המערב של ה-NBA מול הלייקרס. הקבוצה של אלווין ג'נטרי ידעה שאסור לה בתכלית האיסור להפסיד ולהיקלע לפיגור בן שלושה משחקים, שכן אף קבוצה עדיין לא שבה מפיגור כזה בפלייאוף ה-NBA והיא לא ממש ששה לנסות ולהתעסק עם ההיסטוריה, בטח לא מול האלופה שנראית מצוין מאז הסדרה מול יוטה. הסאנס הפנימו טוב את העניין, ולאחר משחק מסקרן השיגו ניצחון ראשון מאז הסוויפ הקליל על סן אנטוניו 109:118 כדי לצמצם את סדרת גמר המערב ל-2:1, ולא פחות חשוב, להחזיר לעצמם לא מעט מהביטחון שאבד בשני ההפסדים לאלופה בחוץ.

הקבוצה של פיל ג'קסון פתחה טוב מאוד את המשחק, אבל קוואץ' הגנתי - מה שפיניקס חיכתה לו כל כך במשך שני משחקים - הגיע ברבע השני, כשהיא הצליחה לעצור את קובי ושותפיו על 15 נקודות בלבד (לעומת 25 שלה) ובמחצית 47:54 לפיניקס. המשחק הצמוד המשיך גם לאורכו של הרבע השלישי. לקראת הסיום הצליחה פיניקס לנצל את החולשה של קובי, שהיה אמנם טוב מאוד, אבל בניגוד לשני המשחקים הראשונים לא הגיע לגמרי במאני טיים, מה שאפשר לקבוצה הביתית לפתוח את הפער המיוחל שנתן לה את הניצחון. השמשות עצרו את הניסיונות של למאר אודום בהתקפה לשמור את קבוצתו במשחק, ומנגד קלעו כדי לעלות ליתרון 92:100 מבטיח, שעד הסיום נשמר. אלא שכמובן האשמה לא נופלת רק על קובי, כשכל שחקני הלייקרס, מלבד שאנון בראון, סיימו את המשחק עם מדד שלילי. לעומת זאת, מי שנתן משחק מפלצתי בשורות הביתיים היה אמארה סטודמאייר. הפורוורד, שעד לפני כשלושה חודשים היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, המטיר 42 נקודות (29 מהן במחצית השנייה, 14 מ-22 ל-2, 14 מ-18 מהקו) על הראש של הצהובים ושאב 11 מהלוח. אצל פיניקס, למשל, בניגוד לקבוצה מעיר המלאכים, חמישה שחקנים מתוך ה-10 ששותפו, סיימו עם מדד חיובי.

על כל משחק בסדרות הללו ניתן לומר שהוא חשוב ומכריע, אבל נדמה שמשחק מספר 4, שייערך בלילה שבין שלישי לרביעי, הוא באמת כזה. מחד, נראה שניצחון נוסף של פיניקס, שיאזן את הסדרה ל-2:2, יפתח אותה והקבוצה תגיע לסטייפלס סנטר למשחק החמישי בכוחות מחודשים על מנת לעשות מיני הפתעה ולקחת שם משחק, שיכול לקרב אותה מאוד לגמר הליגה, מאידך, הפסד משמעו שהקבוצה של ג'נטרי תהיה חייבת לנצח את שלושת הבאים - משימה שנראית כמעט כבלתי אפשרית, מה שיקרב אותנו כפסע משחזור הגמר מלפני שנתיים, והקלאסי כל כך של הליגה הטובה בעולם, הלייקרס נגד הסלטיקס.

כאמור, קובי, היה מצוין וכמעט סיים עם טריפל דאבל עם 36 נקודות (11 מ-16 ל-2, 2 מ-8 ל-3, ו-8 מ-8 מהקו) אבל עם 12- במדד, הוא גם חילק 11 אסיסטים והוריד 9 ריבאונדים בקצת פחות מ-43 דקות, פאו גאסול סייע לו עם 23 נקודות ו-9 ריבאונדים, דרק פישר 18, רון ארטסט 12, למאר אודום תרם 10. מלבד המשחק הענק של אמארה, רובין לופז תקע 20 נקודות, ג'ייסון ריצ'ארדסון 19 וסטיב נאש בדאבל דאבל גדול של 17 נקודות ו-15 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully