וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: רוסאריו סנטרל ירדה לליגה השנייה

אחרי 24 שנים בליגה הבכירה ירדה סנטרל בעקבות הפסד 3:0 לאול בויס בפלייאוף. חימנסיה ניצלה עם 1:3 על אתלטיקו רפאלה

אחרי 24 שנים רצופות בליגה הראשונה והכשרת לא מעט שחקנים גדולים במהלך ההיסטוריה, רוסאריו סנטרל נשרה הערב (ראשון) לליגה השנייה בארגנטינה, עם הפסד ביתי משפיל 3:0 לאול בויס במשחקי הפלייאוף על ההישארות. עבור האורחת מבואנוס איירס, שהגיעה לחיגנטה ארוז'יטו כאנדרדוג מובהק בעקבות ה-1:1 במשחק הראשון, מדובר בחזרה מרגשת לליגה הבכירה אחרי 30 שנים. טול בויס הצטרפה בכך לאולימפו וקילמס שעלו ישירות.

מרסלו וייטס הדהים את הקהל ברוסאריו עם שער מוקדם כבר בדקה השביעית, מריאנו קמפודוניקו הכפיל בדקה ה-43 וכריסטיאן ולה קבע את תוצאת המשחק עם שער שלישי מצוין בדקה ה-65. יממה אחרי שאסטבן קמביאסו זכה בליגת האלופות עם אינטר, המשפחה חגגה פעם נוספת, במקרה הזה עם האח הגדול ניקולאס, קפטן ושוער אול בויס, שנתן הצגה גדולה. המאמן לאונרדו מאדלון, שבעונה שעברה שרד במשחקי המבחן עם חימנסה לה פלאטה, לא הצליח לשחזר זאת עם סנטרל שחווה כישלון חרוץ.

לא מעט דאגות היו בחימנסיה לה פלאטה, לאחר שבמשחק הראשון נחלה הקבוצה הפסד לאתלטיקו רפאלה מליגת המשנה במשחקי המבחן. הפסד נוסף או תיקו הערב היה מוריד אותה, אבל כמו בשנה שעברה היא עשתה את העבודה, כשניצחה 1:3, ונותרה בליגה. הפעם הפתיחה היתה כולה של חימנסיה לה פלאטה שעלתה ליתרון מהיר כבר בדקה השלישית מרגליו של מרקו פרז, אבל אוסקר קרניאלו השווה במהירות כבר בדקה ה-20.

אלא שאז ספגה רפאלה מכה קשה בדמות כרטיס אדום לפרננדו דה לה פואנטה בדקה ה-41, ודקה מאוחר יותר כבש פרז הקולומביאני את השני שלו ושל קבוצתו בבעיטה חופשית פנטסטית. בדקה ה-74 נותרה רפאלה בתשעה שחקנים לאחר שגם וולטר סראנו ראה את הצהוב השני שלו במשחק. הקבוצה הבכירה יותר ניצלה עד תום את יתרונה על השדה ואת הלחץ של האורחים, וכבשה את השלישי בדקה ה-93, מרגליו של אלברו אורמניו, כדי להבטיח לעצמה עונה נוספת בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully